اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سامانه مشاوره الکترونیک رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سامانه مشاوره الکترونیک سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امروز با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ‌معاونان وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور رونمایی شد.

سامانه مشاوره الکترونیک رونمایی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» اسدالله عباسی در همایش مشاوره سایت در حوزه آموزش‌های مهارتی، راه اندازی سامانه مشاوره الکترونیک سازمان فنی و حرفه ای کشور را درجهت تقویت کاریابی و حرفه ‌آموزی مطابق با استعدادها، بسیار موثر دانست و اظهارداشت: ‌متاسفانه اکنون نظام آموزشی کشور دچار ضعف‌هایی است و بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای جذب در بازار کار مهارت‌های کافی ندارند و برای رفع این مشکلات باید مهارت آموزی سرلوحه برنامه های آموزشی قرار گیرد.

سرپرست وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی افزود: وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی با تمام ظرفیت‌های موجود از سطح علمی و توان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درجهت توانمند‌سازی و مهارت‌آموزی استفاده می‌کند.

به گزارش فارس، در این همایش ضمن رونمایی از کتاب‌های آموزشی و آزمون در حوزه آموزش‌های مهارتی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش‌های مختلف سازمان آموزش و فنی و حرفه ای کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول