اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

ورزش زورخانه‌ای مورد استقبال مددجویان زندان‌های همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: ورزش زورخانه‌ای در زندان‌های همدان مورد استقبال بسیاری از مددجویان است.

ورزش زورخانه‌ای مورد استقبال مددجویان زندان‌های همدان

حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص رشته‌های ورزشی در زندان‌های همدان اظهار داشت: در زندان‌های استان همدان رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، کشتی، دارت، دو و میدانی، بدنسازی، ورزش‌های همگانی مانند ورزش صبحگاهی، طناب‌کشی، شطرنج، ورزش‌های بومی و محلی (مچ‌اندازی و هفت سنگ) وجود دارد که مددجویان زندان در این رشته‌ها شرکت می‌کنند.

وی در خصوص ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی نیز تصریح کرد: در زندان‌های استان همدان ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود به‌ویژه در زندان مرکزی همدان که دارای گود زورخانه بسیار شکیل و زیبا و تجهیز شده است که این ورزش مورد استقبال مددجویان زیادی قرار گرفته است.

مدیرکل زندان‌های همدان در خصوص برنامه‌های تشویق مددجویان به فعالیت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری جلسات سخنرانی توسط کارشناسان ورزش در خصوص فواید ورزش و ... اعطای ملاقات حضوری، مرخصی تشویقی، اهدای جوایز ورزشی و ... در زندان‌های همدان صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر وجود برنامه‌های ورزشی مختلف در کانون اصلاح و تربیت استان همدان یادآور شد: در کانون اصلاح و تربیت نیز برنامه‌های ورزشی مختلفی از قبیل فوتسال، والیبال، باستانی، تنیس روی میز، مسابقات ورزشی طناب‌کشی، هفت‌سنگ و بازی‌های بومی و محلی اجرا می‌شود که در تقویت روحیه مددجویان و ترغیب و تشویق آنان به برنامه‌های ورزشی بسیار مؤثر بوده است.

محمدیاری در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی گفت: مسابقات ورزشی به دو صورت کشوری و استانی برگزار می‌شود و بیشتر مددجویان و تیم‌های ورزشی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول