اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا مشهد:

برای حفظ محیط زیست باید جوانان و نوجوانان را آموزش داد

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای شهر زیبا شهرداری مشهد با بیان اینکه برای حفظ محیط زیست باید جوانان و نوجوانان را آموزش داد، گفت: جوانان و نوجوانان عضو فرهنگسرای شهر زیبا برای حفظ محیط زیست شهر مشهد هم‌قسم شدند.

برای حفظ محیط زیست باید جوانان و نوجوانان را آموزش داد

سعید بیژنی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نوجوانان فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن همزمان با هفته درختکاری در دانشگاه فردوسی اقدام به کاشت نهال کردند.

وی تصریح کرد: در این مراسم که با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان همراه بود، اعضای باشگاه مخاطبین فرهنگسرا برای حفظ و حراست از محیط زیست شهر هم‌قسم شدند.

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا مشهد تصریح کرد: توزیع رایگان بذر گل همیشه بهار به همراه آموزش کاشت از دیگر برنامه‎های فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن در هفته درختکاری بود که انجام شد.

بیژنی با اشاره به اینکه حراست از درخت و فضای سبز وظیفه همگانی شهروندان است خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان شرکت‌کننده در این مراسم بر این نکته تاکید داشتند.

وی ادامه داد: نوجوانان بعد از دریافت بذر گل و کاشت آن ضمن تماس با کارشناسان فضای سبز، نسبت به نگهداری گل‎های خود اطلاعات لازم را دریافت می‏کنند؛ باید نوجوانان و جوانان را در جهت حفظ محیط زیست آموزش داد.

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا مشهد افزود: گلدان‎های به عمل آمده در حاشیه‌ی نمایشگاه گل و گیاه مشهد که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‎شود، مورد ارزیابی و قرار گرفته و به منتخبین جوایز نفیسی اهداء می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول