اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

مرکز نگهداری زنان بی‌خانمان و معتادان تزریقی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از راه‌اندازی و ساخت مرکز نگهداری زنان بی‌خانمان و تزریقی در اصفهان خبر داد.

مرکز نگهداری زنان بی‌خانمان و معتادان تزریقی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نبی‌الله شاه‌محمدی ظهر امروز در نخستین کنگره پیشگیری و مصون‌‌سازی زنان در برابر اعتیاد، با اشاره به اینکه دستور برگزاری این همایش توسط کمیته فرهنگی و پیشگیری استان به شورای هماهنگی استان ابلاغ و توسط کارشناسان سنجیده شد، اظهار کرد: 18 مقاله در روز گذشته این همایش در کارگروه‌های مختلف ارائه شد.

وی با بیان اینکه در مورد اعتیاد زنان در فرهنگ ما به خصوص در بخش درمان و پیشگیری با نوعی انگ چسباندن به افراد رو به رو هستیم، افزود: در این همایش به این پدیده شوم پرداختیم و نتایج این همایش و نیز مقالات در قالب کتاب، سی دی و بسته پیشنهادی ارائه و راهکارهای موردنظر به شوراهای مواد مخدر کشور ابلاغ می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته مرکز درمان اعتیاد را در استان نداشتیم اما با جلسات کارشناسی و با سیاست‌های خاص این موضوع محقق و این ستاد زیر نظر بهزیستی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز درمانی میان‌مدت اقامتی در اصفهان ایجاد شده است که زیر نظر بهزیستی اداره و علاوه بر نگهداری معتادان قرار است، اشتغال‌زایی نیز ایجاد شود.

شاه‌محمدی با بیان اینکه مرکز در نظر دارد مطابق ماده 42 مبارزه با مواد مخدر برای زنان بی‌خانمان و تزریقی نیز مرکزی را راه‌اندازی کند، گفت: ایجاد این مرکز نیاز به اعتبار دارد که امید می‌رود ضمن همکاری‌های لازم با این مرکز بودجه لازم تأمین شود.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول