اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی عنوان شد

مناطق گردشگری بهمئی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی

خبرگزاری فارس: در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی عنوان شد که مناطق گردشگری بهمئی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

مناطق گردشگری بهمئی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با موضوع بررسی آمادگی هرچه بهتر ادارات جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی و پیرامون بحث واگذاری برخی از مناطق گردشگری و ارائه مصوبات ادارات در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره گردشگری شهرستان بهمئی در این نشست اظهار داشت: ضمن آمادگی کامل و استقبال از مسافران نوروزی با هماهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان درنظر داریم، برنامه‌های شاد و متناسب با ایام را در مناطق دیدنی و گردشگرپذیر بهمئی برگزار کنیم.

اسفندیار اباب از حضور کاروانی در حوزه گردشگری از استان جهت برگزاری جشن عیدانه در یکی از مناطق دیدنی بهمئی خبر داد.

وی با اشاره به مصوبات اداره میراث فرهنگی در این راستا افزود: احداث 12 سرویس بهداشتی در حوزه گردشگری تنگ ماغر، احداث و تکمیل کمپینگ اقامتی در منطقه برم‌الوان و راه‌اندازی چند فروند قایق در انواع مختلف و ساخت 80 سکوی سیمانی در منطقه طبیعی تاریخی تنگ سروک از این دست اقدامات خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی نیز از آمادگی و تکمیل مناطق اسکان در بهمئی خبر داد و گفت: هشت مدرسه در شهرستان بهمئی با 40 کلاس درس مجهز، نیمه مجهز و عادی آماده اسکان به مسافران است.

سیدعبدالله دهبان‌زاده با اشاره به چگونگی مستقر شدن مسافران افزود: ستاد مرکزی اسکان در مدرسه دخترانه هاجر واقع در فلکه مرکزی شهر لیکک است؛ در ضمن مسافران قبل از ورود به این منطقه می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد اسکان مدرسه، نوع آن را انتخاب و رزرو کنند.

محمدظاهر سیاوش، فرماندار بهمئی نیز با تأکید بر وظایف کلی ادارات در این راستا بیان داشت: زیباسازی و تزئین حوزه شهر لیکک به عهده شهرداری است که با توجه به فعال بودن سامانه 147 ندای امداد وظیفه گشت جاده‌ای آمبولانس برعهده جمعیت هلال‌احمر است.

وی یادآور شد: تمام بانک‌ها، مؤسسات عمومی و دولتی در طول ایام روز جهت حفاظت انسانی و فیزیکی، کشیک را در برنامه کاری خود منظور کنند و گشت حفاظتی در مناطق دیدنی و گردشگری و زیارتی به عهده ادارات منابع طبیعی و محیط زیست است.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول