اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: انتقام خون شهید «عادل الطیطی» را می‌گیریم

خبرگزاری فارس: جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که انتقام خون شهید «محمود عادل الطیطی» که شب گذشته در جریان درگیری‌ها در اردوگاه الفوار در استان الخلیل به شهادت رسید، خواهند گرفت.

جهاد اسلامی: انتقام خون شهید «عادل الطیطی» را می‌گیریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در الخلیل، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد: خون شهید الطیطی (25 ساله) هرگز هدر نخواهد رفت بلکه آتش مقاومت در برابر اشغالگران را شعله‌ور کرد.

جهاد اسلامی در این بیانیه همچنین از دستگاه‌های امنیت تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا به حملات خود علیه مبارزان در کرانه باختری و تعقیب، احضار و بازداشت آنها پایان دهد.

در این بیانیه اشاره شده است که شهید الطیطی چند روز پیش از شهادت توسط دستگاه‌های ضد اطلاعات رام‌الله بازداشت و پس از آن آزاد شده بود.

جهاد اسلامی همچنین تصریح کرد که مقابله با اشغالگران تنها گزینه برای گرفتن حقوق ملت فلسطین و رها کردن مقدسات خود از لوث اشغالگران است.

این جنبش در ادامه به اهالی کرانه باختری و به خصوص جوانان الخلیل و مردان آن که با قدرت و بدون سلاح در برابر جنایت‌های اشغالگران ایستادگی می‌کنند، درود فرستاد.

«محمود عادل فارس الطیطی» جوان 25 ساله فلسطینی شب گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه آوارگان فلسطینی «الفوار» جان باخت و این منابع همچنین اعلام کردند که دو جوان دیگر نیز زخمی شدند.

الطیطی اسیر آزاد شده‌ای است که سه سال در زندان‌های اسرائیلی به سر برده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول