اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانشجویی دامغان خبر داد

اعزام دانشجویان دانشگاه‌های دامغان به اردوهای راهیان نور نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان از اعزام دانشجویان دانشگاه‌های دامغان به اردوهای راهیان نور نوروزی در آستانه سال جدید خبر داد.

اعزام دانشجویان دانشگاه‌های دامغان به اردوهای راهیان نور نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان،‌ محمد خوشقدم صبح امروز در آیین تجلیل از مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان دامغان که در دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد، ضمن اعلام میزان جذب بسیجیان توسط هر یک از پایگاه‌های مقاومت در یک سال اخیر، از مسئولان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دامغان خواست تا تلاش خود را در جهت جذب دانشجویان افزایش دهند.

وی با بیان برنامه‌های سفر راهیان نور اظهار داشت: امسال دانشجویان دانشگاه‌ها در دو تاریخ 18 اسفند ویژه خواهران و 20 اسفند ماه ویژه برادران به مناطق عملیاتی اعزام شده‏اند.

 

 

 

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان، راهیان نور را یک برنامه بسیار مفید و غنی برشمرد و افزود: باید فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند از اردوهای راهیان نور بهره کافی داشته باشند.

خوشقدم ادامه داد: راهیان نور باید هر سال از سال گذشته بهتر و باکیفیت‌تر برگزار شود و این امر مساعدت و همکاری بسیجیان را می‌طلبد.

وی افزود: هدف عمده ما از این سفر معنوی، درک حقایق بیشتر است و باید سعی شود تا شهدا را در زندگی حس کرده و رشادت‌های آنان را با خود مرور کنیم.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با توجه به گذشت سریع زمان اشاره داشت: به دانشجویان بسیجی توصیه می‌کنیم که فرصت‌ها را به آسانی از دست ندهند و با این سفر معنوی، خویشتن اصلی خود را پیدا کنند.

خوشقدم اضافه کرد: اتلاف وقت مانع انجام کارهای بزرگ است و می‌توان گفت که هر فردی در هر جایگاه و موقعیتی اگر از اتلاف وقت جلوگیری کند، می‌تواند در حوزه کاری خود موفق باشد.

انتهای پیام/2249/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول