اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خانگی

صبای قم مغلوب ملوان شد / صبا به انتهای جدول سقوط کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال ملوان انزلی تن به شکست داد و به انتهای جدول سقوط کرد.

صبای قم مغلوب ملوان شد / صبا به انتهای جدول سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین هفته از بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با انجام یک مسابقه در قم پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به پنجمین شکست خود در این فصل تن داد.

دومین شکست صبا در خانه

در این مسابقه حساس که تیم فوتبال صبای قم در هشتمین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود که در پایان دیداری که سه گل داشت با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود شد.

صبای قم در این دیدار خانگی که در حضور اندک تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه تختی قم برگزار شد، در حالی مقابل تیم فوتبال امید ملوان بندر انزلی تن به شکست داد که در بازی قبل خود در خارج از خانه نیز مغلوب تیم فوتبال امید برق شیراز شده بود.

صبا همچنان در حسرت صعود به رتبه‌های بالای جدول

در این دیدار تیم فوتبال صبای قم مانند بازی‌های قبل خود در کار گلزنی چندان موفق ظاهر نشد و شاگردان سید محسن بابامیری در استفاده از شرایط میزبانی و گلزنی چهره پرفروغی نداشتند و در خانه مغلوب شدند.

در این دیدار تیم میهمان یعنی ملوان بندر انزلی که در حال حاضر بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارد و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود، دو بار موفق به گشودن دروازه تیم امید صبای قم شد.

هر چند صبایی‌ها توانستند در این بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما در پایان 90 دقیقه تلاش با تحمل باخت دو بر یک، شکستی دیگر را بعد از باخت به تیم‌های ملوان بندر انزلی (بازی رفت)، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و برق شیراز پذیرا شدند.

بدین ترتیب صبای قم با کسب پنجمین باخت این فصل به رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط کرد در حالی که تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب سه امتیاز این بازی در مکان دوم جدول فاصله خود را با تیم صدرنشین کاهش داد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول