اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

رسانه‌های ایرانی جهان را بیدار کردند/ اهمیت خبرگزاری‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های داخل کشورمان نام و فکر و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در سراسر جهان مطرح کردند و زمینه‌های بیداری اسلامی را رقم زدند.

رسانه‌های ایرانی جهان را بیدار کردند/ اهمیت خبرگزاری‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در آیین معارفه و تودیع سرپرستان خبرگزاری فارس استان خوزستان که با حضور سیدنظام الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس، حسن کربلایی، مدیرکل اداره استان‌های خبرگزاری فارس و سایر مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت خبرگزاری‌ها بر کسی پوشیده نیست و در واقع این بخش رسانه‌ای چون سیستم عصبی در درون جامعه در حال فعالیت است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم و با اهمیت در بحث خبرگزاری‌ها این است که علاوه بر فعالیت در حوزه داخلی در عرصه خارجی نیز در حال فعالیت بوده و این امر بسیار ارزنده و مثبت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام سلطه پس از اینکه امام خمینی(ره) فوت کرد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمان را بایکوت خبری کرده و تنها علت آن جلوگیری از ترویج و نشر افکار امام راحل بود.

وی اضافه کرد: اندیشه‌های امام و مرجعیت رهبری که آن بزرگوار داشت ترس و دلهره را حتی پس از مرگ در وجود استعمارگران فرو نشانده بود به همین دلیل رسانه‌های خارجی با تمام توان از انتشار عقاید و راه امام بین کشورهای مختلف جهان جلوگیری می‌کردند.

حیدری عنوان کرد: اما با همه این اوصاف رسانه‌های داخلی و خبرگزاری‌های داخل کشورمان نام و فکر و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در سراسر جهان مطرح کردند و زمینه‌های بیداری اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: امروز آنچه باعث بیداری اسلامی و انقلاب‌های جهانی نشات گرفته از اسلام شده همین انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های روشن امام راحل و پیروان مسیر وی بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از این جهات رسانه‌ها از اهمیت بسیار والایی برخوردار هستند، گفت: برای اینکه خبرگزاری ها و سایر رسانه ها به رسالت واقعی خود عمل کنند باید پنج فاکتور اساسی را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: دقت، سرعت، صداقت، حکمت و مصلحت باید در وجود یک رسانه و خبرگزاری واقعی جمع باشد تا اخبار منتشر شده از آن رنگ و بوی حقیقی پیدا کند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول