اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس:

تعداد کاربران معاملات بر خط به بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسیده است

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس گفت: در حال حاضر حدود ۹۴درصد کارگزاری‌های فعال در بازار سرمایه مجهز به زیرساخت‌های معاملات بر خط هستند.

تعداد کاربران معاملات بر خط به بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسیده است

به گزارش فارس  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)آخرین  جلسه "کمیته تخصصی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت (فاوا)" در سال 1391، با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان امور مالیاتی، وزارت تعاون و  بانک مرکزی در محل سازمان بورس برگزار شد.

 

در این جلسه دکتر علی عبدالهی، مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس به تبیین جایگاه و نقش بازار سرمایه در اقتصاد و تجارت الکترونیکی پرداخت و اعلام کرد  در حال حاضر حدود 94 درصد از کارگزاری های فعال در بازار سرمایه مجهز به زیرساخت های معاملات بر خط هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهایی که حجم و ارزش معاملات بورس بالاست، بطور میانگین در حدود 450 میلیاد ریال از طریق معاملات بر خط، خرید و فروش صورت می پذیرد، گفت : تعداد کاربران معاملات بر خط در بازار سرمایه به بیش از 200 هزار نفر رسیده است.

 

نماینده بازار سرمایه در این کمیته تخصصی اعلام کرد  با توجه به بررسی های فنی صورت گرفته پیش بینی می شود تا پایان فرودین ماه 92 حدود 25 درصد کارگزاری ها مجهز به زیر ساخت مرکز تماس (Call Center) شوند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول