اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان‌های شمال‌غرب کشور

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان‌های شمال‌غرب کشور به ویژه آب‌های گرم، درمانی و معدنی در شهرهایی همچون بستان‌آباد، سراب و کلیبر است.

استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان‌های شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی مسعود علویان‌صدر در بازدید از مرکز دائمی اطلاع‌رسانی گردشگری و دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر این استان عملکرد ستاد تسهیلات سفر آذربایجا‌ن‌شرقی را عاملی برای ایجاد سفری مطمئن و شاداب برای گردشگران نوروزی دانست و اظهار کرد: تبلیغات خوب محیطی معابر و ورودی‌های آذربایجان‌شرقی نقش مهمی در ایجاد فضای نشاط و راهنمایی گردشگران نوروزی این استان داشته است.

وی افزود: تبلیغات شهری قابل توجه در ورودی‌های استان و شهر تبریز توانسته رضایت گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی را جلب کند.

علویان با اشاره به نقش برنامه‌ریزی‌های مناسب و هماهنگی کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان در ایجاد بستری مناسب برای جذب گردشگران، افزود: آذربایجان‌شرقی در ایام سپری شده نوروز 92 شاهد حضور گردشگران بسیاری بود که بدون شک، این افزایش گردشگر مدیون اقدامات ستاد تسهیلات سفر استان است.

علویان صدر وظیفه اصلی دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر استان‌ها را راهنمایی و پذیرایی از گردشگران عنوان کرد و گفت: کمیته‌های هجده‌گانه ستاد تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی به تمام وظایف خود توجه کامل داشته و با هماهنگی کامل شرایط مطلوبی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند.

معاون میراث فرهنگی کشور با اشاره به توانمندی‌های بالای استان آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان‌های شمال‌غرب کشور به ویژه آب‌های گرم، درمانی و معدنی در شهرهایی همچون بستان‌آباد، سراب و کلیبر است.

علویان صدر کمیته اسکان را در کنار تبلیغات و اطلاع‌رسانی از دیگر کمیته‌های فعال این ستاد خواند و گفت: با افزایش مراکز اقامتی و بهبود چشمگیر خدمات این مراکز به‌ویژه در مناطق نمونه گردشگری و شهرستان‌های دارای جاذبه‌های طبیعی، آذربایجان شرقی توانسته به خوبی از گردشگران نوروزی پذیرایی کند.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول