اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر استانداری بوشهر:

تورهای گشت دریایی در استان بوشهر باید تقویت شود

مدیرکل دفتر استانداری بوشهر گفت: هم‌اکنون روزانه بیش از 28 هزار گردشگر در استان بوشهر در تورهای گشت دریایی شرکت می‌کنند که با توجه به اشتیاق مسافران به این نوع تفریح لازم است این تورها تقویت شوند.

تورهای گشت دریایی در استان بوشهر باید تقویت شود

عسکر زارعی در نشست هیئت بازرسان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر با بیان اینکه یک‌ هزار شناور در جابه‌جایی گردشگران مشارکت دارند، گفت: بیشتر این شناورها که در ساحل بوشهر قرار دارند روزانه بیش از 28 هزار نفر را جابه‌جا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس هیئت بازرسان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر، ساحل زیبای خلیج فارس را یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری این استان عنوان کرد و افزود: استفاده از آب‌های گرم خلیج فارس در ابعاد گشت‌زنی با شناور، شنا، ماهیگیری و دیگر برنامه‌ها یکی از خواسته‌های گردشگران و مسافران نوروزی است که باید امکانات لازم که مهیا است نیز تقویت شود.

وی با اشاره به این‌که در ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گشت دریایی تعطیل است، تصریح کرد: در گشت‌های دریایی که با لنج صورت می‌گیرد برنامه‌ای زنده و مفرح اجرا می‌شود که مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفته است.

زارعی همچنین با تأکید بر راه‌اندازی جایگاه سوخت‌رسانی سی،ان،جی در گناوه افزود: عملیات ساخت این جایگاه به اتمام رسیده است که با توجه به حجم مسافر در گناوه لازم است جایگاه سوخت‌رسانی سی،ان،جی این شهر در کوتاه‌ترین زمان راه‌اندازی شود.

رئیس هیئت بازرسان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان بوشهر، بررسی وضعیت تجهیزات رفاهی محل اسکان مسافران در پارک‌های جنگلی را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از موارد ارزشیابی، فعالیت مدیران اداره‌های همکاری با ستاد تسهیلات سفرهای استان است که لازم است فعالیت مدیران در همکاری با این ستاد بیشتر شود.

مدیرکل دفتر استانداری بوشهر با بیان این‌که 26 بازرس در این استان بر فعالیت‌های ارائه شده به مسافران نظارت دارند، تصریح کرد: بازرسان با حساسیت برنامه‌ها را دنبال می کنند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مسافران در جهت برطرف شدن مسائل، به دستگاه مربوطه تذکر می‌دهند.

وی تأکید کرد: همه فرمانداران، بخشداران و شهرداران موظف به پاسخگویی فعالیت‌های خود در زمینه فراهم شدن تسهیلات سفر به گردشگران هستند.

انتهای پیام/66006/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول