اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 49

کریمی: دشمن برای انحراف جوانان هزینه‌های هنگفتی می‏کند

مسئول اردویی سپاه شهرستان میامی گفت: امروز فرهنگ دفاع مقدس مورد تهاجم قرار گرفته و دشمن با هزینه‌های هنگفت قصد منحرف کردن جوانان را دارد.

کریمی: دشمن برای انحراف جوانان هزینه‌های هنگفتی می‏کند

علیرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور اظهار داشت: پنجمین کاروان راهیان نور استان سمنان از میامی به سرزمین‌های نورانی دوران دفاع مقدس اعزام شد.

وی تصریح کرد: در این کاروان، 43 نفر حضور دارند که به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

مسئول اردویی سپاه شهرستان میامی افزود: دشمنان سرمایه‌گذاری زیادی بر روی جوانان و مردم کشور ما انجام می‌دهند تا بتوانند آنها را از آرمان‌های نظام و انقلاب دور کنند.

کریمی اضافه کرد: باید نسل جدید را با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا آشنا کرد و آنها با دیدن صحنه‌های جبهه متوجه این موضوع می‌شوند.

مسئول اردویی سپاه شهرستان میامی افزود: با شناخت کاملی از شهدا، مطالعه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدا، بازدید از مناطق جنگی و محل شهادتشان می‌توان مسلک شهیدان را در زندگی پیاده کرد.

کریمی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نابودی فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: دشمن با این کار می‌خواهد مردم و جوانان ایرانی را از فرهنگ دفاع مقدس، رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های آن دوران دور کند، اما مردم ما هوشیارتر از گذشته عمل می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: کاروان اعزامی از میامی به سمت مناطق عملیاتی را یک امدادگر و یک راوی همراهی می‌کنند.

مسئول اردویی سپاه شهرستان میامی گفت: این کاروان در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از یادمان‌های مختلف بازدید خواهد کرد.

کریمی تصریح کرد: کاروان‌های اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی شرهانی، فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، فتح‌المبین و پادگان دوکوهه دیدن خواهند کرد.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول