اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

بازدید بیش از 13 هزار نفر از مناطق گردشگری کاکی

سرپرست بخشداری کاکی گفت: در ایام نوروز تاکنون بیش از 13 هزار نفر از مسافران نوروزی از اماکن دیدنی و گردشگری بخش کاکی دیدن کردند.

بازدید بیش از 13 هزار نفر از مناطق گردشگری کاکی

اسدالله حاجیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون بیش از 10 هزار و 500 نفر از مناطق گردشگری و آثار باستانی شهر کاکی و بیش از 2 هزار و 500 نفر از قلعه دختر لاور ساحلی، گلستان و ساحل زیبای دهستان کبگان دیدن کردند.

سرپرست بخشداری کاکی افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی است که در ورودی شهر کاکی نیروی انتظامی در کنار کشیک‌های ستاد مسافران را راهنمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دو مدرسه در شهر کاکی، یک مدرسه در دهستان کبگان، یک مدرسه در روستای بادوله و مهمانسرای شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حاجیانی ادامه داد: در روستاهای این بخش نیز 12 دهیاری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

وی گفت: در شهر کاکی گشت امر به معروف و نهی از منکر فعال شده است و چنانچه مسائلی باشد به صورت تذکر لسانی انجام وظیفه خواهند کرد.

حاجیانی گفت: در شهر کاکی پارک‌های زیبایی وجود دارد که می‌توان از بوستان، معلم، غدیر و همچنین مقبره حاج سید محمد امین و حاج سید حسین نام برد.

وی افزود: گنبد زیبای نمکی دشتی یکی از جاذبه‌های گردشگری این بخش است که روزانه شاهد حضور بسیاری از مسافران نوروزی به این منطقه هستیم.

حاجیانی اضافه کرد: مسجد جامع شهر کاکی با قدمتی بیش از 100 سال دارای دیوارهای خشتی است که موجب جذب مسافران نوروزی شده است.

وی امامزاده حسن و جعفر شاه چراغ واقع در شیخیان، پیرموسی در روستای مسیله، شاه اسماعیل در شهر کاکی، ساختمان گمرک لاور ساحلی، قلعه دختر با قدمتی بیش از 2 هزار و 500 سال و ساحل زیبای دهستان کبگان، لاورساحلی، گلستان و زیارت ساحلی را از دیگر مکان‌های زیارتی و سیاحتی این بخش عنوان کرد.

سرپرست بخشداری کاکی گفت: بخش کاکی هیچ کمبودی در زمینه توزیع گوشت مرغ نداشته و ندارد و میوه نیز در چند نقطه از شهر توسط چند عامل در حال توزیع است.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول