اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد

افزایش 20 درصدی حضور خودجوش مردم در یادمان‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از افزایش 20 درصدی حضور خودجوش مردم در یادمان‌های دفاع مقدس این استان خبر داد.

افزایش 20 درصدی حضور خودجوش مردم در یادمان‌های دفاع مقدس

عبدالمجید عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوزستان اظهار کرد: در نوروز امسال و تا امروز استقبال بسیار مناسبی از سوی مردم برای حضور در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان انجام شده است.

وی در خصوص آمار زائران یادمان‌ها نیز افزود: آمار کامل و تفکیک شده تعداد زائران مناطق عملیاتی خوزستان پس از پایان تعطیلات نوروزی و بعد از انجام جمع‌بندی دقیق اعلام خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در زمینه حضور در سرزمین‌های نور در سال 92 وجود دارد حضور چشم‌گیر زائران خودجوش در این مناطق است.

عقیلی تصریح کرد: علاوه بر کاروان‌هایی که به صورت سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده روزانه در حال بازدید از مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس خوزستان هستند بسیاری نیز با خودروهای شخصی و به شکل خودجوش به این مناطق عزیمت کرده و به زیارت و بازدید پرداخته‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش چشم‌گیر این حضور مردمی پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش 20 درصدی حضور خودجوش مردم در یادمان‌های دفاع مقدس باشیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان خاطرنشان‌کرد: بیشترین تعداد زائران یادمان‌های مختلف دفاع مقدس استان خوزستان در اوقات اذان ظهر و عصر و نماز مغرب و عشا است که زائران به قصد اقامه نماز در یادمان‌های دفاع مقدس در این ساعات حضور بیشتری در یادمان‌ها دارند.

عقیلی افزود: باتوجه به نظرسنجی‌های انجام شده میزان رضایت‌مندی زائران از نحوه ارائه خدمات مطلوب ارزیابی شده است هرچند با توجه به افزایش تعداد زائران در سال جاری نیاز به بهبود خدمات نیز وجود دارد.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول