اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

برگزاری شب شعر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری از برگزاری یک شب شعر و یک میزگرد پژوهشی درباره ادبیات انقلاب اسلامی در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری شب شعر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

علی داودی مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از برگزاری دو برنامه ادبی در هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری داد و گفت: این هفته که از 20 فروردین تا 27 فروردین در حوزه هنری برگزار می‌شود شامل برنامه‌های متنوعی است و 2 برنامه ادبی هم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اولین برنامه نشستی ادبی با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی است که روز 21 فروردین در حوزه هنری برگزار می‌شود و در این میزگرد پژوهشی علیرضا حافظی ، علی محمد مودب و زهیر توکلی درباره ادبیات انقلاب اسلامی سخن خواهند گفت.

داودی گفت: موضوع سخن علیرضا حافظی در این میزگرد داستان انقلاب اسلامی است و  علی محمد مودب و زهیر توکلی هم تبعا به شعر انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اظهار داشت: برنامه دیگر ادبی در این هفته شب شعری است که با حضور شاعران برجسته کشور در روز 26 اسفند برگزار خواهد شد.

داودی موضوع شعر خوانی در این شب شعر را آزاد اعلام کرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول