اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مؤسس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

هنر آمیخته با آموزه‌های قرآنی ماندگار می‏ماند

عضو هیئت مؤسس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: هنر آمیخته با آموزه‌های قرآنی، هنری ماندگار و اصیل است.

هنر آمیخته با آموزه‌های قرآنی ماندگار می‏ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فروغ نیلچی‌زاده صبح امروز در مراسم تجلیل از بانوان هنرمند بسیجی و مراسم بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان استان سمنان در تالار آفتاب این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هنر آوینی در ذهن‌ها و تاریخ ماندگار شد؛ چرا که هنر ناب با روح و روان آوینی عجین شده بود.

وی افزود: مردم عصر حاضر متهم به نداشتن درک درست از هنر هستند؛ در حالی که در واقع این گونه نیست و مردم هنر و زیبایی‌های نهفته در هنر را درک می‌کنند.

عضو هیئت مؤسس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: متأسفانه در دنیای هنر،‌ ذات و اصل هنر هدف اصلی نیست و به تعبیری می‌توان گفت که هنر وسیله‌ای برای شهرت،‌ کسب درآمد و ثروت است.

نیلچی‌زاده با بیان اینکه هنر دنیای امروز مملو از آلودگی‌های عجیب است، گفت: هنرمندی که هدفش شهرت باشد، شهرت و ثروت بیچاره‌اش می‌کند.

وی هنر امروز را تجلی یافته در ماهواره، اینترنت و بلوتوث گوشی‌های تلفن همراه عنوان کرد و افزود: این هنرها مردابی است که انسان را از انسان بودن می‌گیرد و فرد هنرمند و آحاد جامعه را بیچاره می‌کند.

عضو هیئت مؤسس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه هنر آسمانی فقط برابر خدا سر خم می‌کند، خاطرنشان کرد: هنر امروز در دنیای مدرن نه تنها آرامش ایجاد نمی‌کند؛ بلکه آرامش زیبا را به آشفتگی تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول