اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول علمی ناحیه بسیج دانشجویی مازندران:

بسیج علمی مازندران آماده همکاری تخصصی با دانشگاه‌‌‌ها است

مسئول علمی ناحیه بسیج دانشجویی مازندران گفت: بسیج علمی مازندران آماده همکاری تخصصی با دانشگاه‌‌‌ها است.

بسیج علمی مازندران آماده همکاری تخصصی با دانشگاه‌‌‌ها است

نفیسه‌السادات حسینی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی بیان داشت: جهاد علمی، تلاش افتخارآمیز و تعهد دانشمندان جوان ایرانی همچون همیشه تاریخ همانند ملی شدن صنعت نفت و هشت سال دفاع مقدس باعث سربلندی است.

وی افزود: بار دیگر تلاش‌ها به بار نشست و دانشمندان هسته‌ای ایران توانستند با تکمیل چرخه سوخت هسته‌ای، دانش و فناوری انحصاری غربی در تولید انرژی پاک با پسماندهای پاک و تولید دستاوردهای پزشکی، کشاورزی و صنایع به آرزوی دست نیافتنی بشر دست یابند و ایران را به یکی از کشورهای صاحب نام در عرصه‌های علمی، فناوری، سیاسی و نظامی جهان بدل سازند.

حسینی یادآور شد: این مهم محقق نمی‌شد جز با اتکال به ذات الهی و خودباوری جوانان، دانشمندان و دانشجویان بسیجی ایرانی که در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات نظامی و جنگ‌های روانی در راستای تحقق اهداف و رسالت بسیجی بر سر خواسته‌های به حق خود پافشاری کردند.

حسینی مطلق در ادامه یادآور شد: امید است دانشجویان بسیجی با تأسی از راه شهدای علمی هسته‌ای شاخ ابرقدرت‌ها را درهم بشکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: معاونت علمی بسیج دانشجویی درصدد است با برگزاری برنامه‌های علمی تخصصی در دانشگاه‌ها و اجرای پروژه‌های بلندمدت و کوتاه مدت بتواند انگیزه لازم را در دانشجویان بسیجی علاقه‌مند به فعالیت‌های علمی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: در این راستا با همت و تلاش دانشجویان بسیجی با برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و طرح آیه‌های تمدن زمینه و بستر لازم برای هدایت و شکوفایی توانمندی بسیجیان در عرصه‌های علمی در سطح دانشگاه‌های استان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/2296/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول