اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

دانشکده داروسازی اردبیل با جذب 30 دانشجو فعال می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مجوز راه‌اندازی دانشکده داروسازی اردبیل گرفته شده و از امسال و در قالب پذیرش کنکور با 30 نفر دانشجو فعالیتش را آغاز می‌کند.

دانشکده داروسازی اردبیل با جذب 30 دانشجو فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: در کنار فعالیت این دانشکده، مرکز آموزش سلامت در مشگین‌شهر از امسال در دو رشته پرستاری و فوریت‌های پزشکی دانشجو می‌پذیرد.

وی تصریح کرد:‌ برای دانشگاه علوم پزشکی خلخال دو رشته درخواست کردیم که این رشته‌ها شامل اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی است که در مقطع کارشناسی نسبت به جذب دانشجو اقدام می‌کنیم.

پورفرضی خاطر نشان کرد: مجوز مرکز آموزش سلامت پارس‌آباد نیز گرفته شده و اگر مسئولان این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند راه‌اندازی آن دور از دسترس نیست.

دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه اضافه کرد: موافقت اولیه برای راه‌اندازی شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صورت گرفته است.

پورفرضی در ادامه یادآور شد: در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی سعی می‌کنیم در این شعبه پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی بیان کرد: 25 درصد افزایش پذیرش دانشجو را داشته‌ایم به طوریکه هم‌اکنون 2 هزار و 400 نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تحصیل می‌کنند.

دبیر شورای سلامت استان گفت: دانشکده دندانپزشکی به صورت کلینیک آماده شده است و با 40 یونیت فعالیت می‌کند که به صورت کلینیک ویژه عصرها هم در خدمت هموطنان می‌باشد.

پورفرضی افزود: این کلینیک‌ها شامل لیزر، دندان‌پزشکی اطفال، لثه، رادیولوژی و ارتودنسی است که در ارایه خدمات به هموطنان پیشگام می‌باشد.

جذب 100 متخصص برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل به انجام دو دوره فراخوان برای جذب هیئت علمی اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 100 نفر متخصص جذب هیئت علمی دانشگاه شدند.

وی تصریح کرد: ‌در اوایل سال 91 دو کنگره بین‌المللی با یک‌هزار و 700 نفر شرکت‌کننده به میزبانی اردبیل برگزار شد که از 13 کشور جهان در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/62006‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول