اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر خوزستان خبر داد

کسب صرفه‌جویی 28 میلیارد ریالی با اجرای فرآیندهای نت در بندرامام

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با اجرای فرآیندهای نت بر اساس پایش وضعیت CBM در پایانه غلات بندر امام خمینی(ره)، صرفه‌جویی معادل 28 میلیارد ریال حاصل شده است.

کسب صرفه‌جویی 28 میلیارد ریالی با اجرای فرآیندهای نت در بندرامام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بهروز آقایی اظهار کرد: در این راستا می‌توان به طرح‌ریزی، تدوین، برنامه‌ریزی و اجرای نگهداری و تعمیرات تجهیزات استراتژیک براساس پایش وضعیت (Condition Based Maintenance) اشاره کرد که با به‌کارگیری تکنیک‌هایی همچون ارتعاش‌ سنجی، حرارت ‌سنجی، ترموگرافی، آنالیز انواع روغن موتور دیزل، گیربکس، هیدرولیک، ترانس و ... در واحد فنی و نگهداری انجام و با تلفیقی از علم، تجربه و صنعت بومی‌سازی شده است.

وی افزود: در طول مدت اجرای این سیستم که به‌عنوان یکی از پرکاربردترین و تخصصی‌ترین سیستم‌های نوین اجرایی در علم نگهداری و تعمیر محسوب می‌شود، این واحد را به گونه‌ای سیاست‌گذاری کرده است تا در کنار اشاعه‌ آن، نسبت به پرورش و ارتقای سطح تامین ‌کنندگان اهتمام ورزیده شود.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار امیدواری کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با توجه به تشکیل کمیته تخصصی نت واحد فنی و همچنین شورای نت در این اداره کل، اهداف اجرایی کوتاه مدت و بلند مدت ارتقای سیستم‌های نگهداری و تعمیرات در سطح اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان محقق شده است.

انتهای پیام/72001/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول