اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران:

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های مازندران با تأسی از سیره زندگی حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  فاطمه عاطفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران با تشریح برنامه‌های بسیج خواهران مازندران اظهار داشت: در هفته زن برنامه‌های متنوعی در بخش بسیج خواهران مازندران تدارک دیده شد.

وی با اشاره به دیدگاه‌ امام خمینی (ره) درباره جایگاه زن در انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی جایگاه زن را به سمتی هدایت کرد که پیامبر اکرم در تکریم زن به مسلمان توصیه داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران در ادامه تاکید کرد: جامعه زنان انقلاب اسلامی ایران با پرچمداری انقلاب اسلامی ثابت کردند که در گسترش اسلام ناب محمدی در ایران اسلامی نقش بسیار موثری داشتند.

عاطفی در ادامه با اعلام اینکه جامعه زنان انقلاب اسلامی ایران بیش از هفت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: زن فاطمی در جامعه سبب عروج انسان‌ها است و این هفت هزار شهید الگوی بسیار مناسبی برای زنان انقلاب اسلامی ایران هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران ادامه داد: از ظرفیت زنان شهید انقلاب اسلامی برای ترویج اسلام باید به خوبی بهره‌برداری شود و اهداف و منویات آنها برای پویایی نظام به خوبی بهره‌برداری شود.

وی مهم‌ترین برنامه‌های هفته زن در مازندران را معرفی زنان نخبه و کارآفرین و تجلیل از بانوان اعلام کرد و گفت: برنامه تجلیل از بانوان نخبه بسیجی مازندران در تمام شهرهای مازندران پیگیری و اجرا می‌شود.

عاطفی برگزاری راهپیمایی بانوان مازندران در هفته زن را از دیگر برنامه‌های هفته زن با محوریت بسیج خواهران مازندران اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی تحت عنوان طلایه‌داران عفاف و حجاب در مازندران پیگیری و اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج بانوان استان مازندران در ادامه از برگزاری اجلاسیه زنان شهیده مازندران و انتخاب شهید شاخص خبر داد و گفت: اجلاسیه زنان شهیده مازندران طی ششم بهمن ماه در مازندران در برنامه کاری ما قرار دارد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر مسئله حجاب و رعایت آن در جامعه خاطرنشان کرد: برای دشمن مقابله با حجاب اعتقادی شد و استکبار نیز از حجاب زنان ایرانی در هراس است.

عاطفی در ادامه به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع زنان و انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌های مازندران اشاره کرد و گفت: در هفته زن کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های مازندران با تأسی از زندگی حضرت زهرا نیز در برنامه کاری دبیرخانه ستاد جشن کوثر استان مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول