اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

3 کارگر بسیجی استان مرکزی ‌نمونه کشوری شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از انتخاب سه نفر از کارگران بسیجی استان مرکزی به عنوان مخترع، مبتکر و کارگر بسیجی نمونه کشور خبر داد.

3 کارگر بسیجی استان مرکزی ‌نمونه کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ‌محسن گلشن‌زاده در جمع خبرنگاران استان مرکزی گفت: در مراسم تقدیر از کارگران بسیجی نمونه کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، آقایان حسن غلامی مخترع و مبتکر شرکت آذر آب، سید محمد صالح دریاباری از نیروگاه اراک و اشکان شوشتری از ساوه به عنوان کارگران نمونه و مبتکر کشور معرفی شدند.

وی افزود: اشکان شوشتری نویسنده چهار عنوان کتاب و  طراح دستگاه تقلیل فشار گاز، سید محمد صالح دریاباری طراح و مبتکر دستگاه کنترل آلودگی هوا و حسن غلامی طراح و مخترع دستگاه تنش‌گیری جوشکاری و مبتکر تبدیل سیستم کنترل cnc از اینچ به میلی متر هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارگری و تقدیر از تلاشگران این عرصه اظهار داشت: قشر زحمت‌کش کارگر همواره مورد توجه حضرت امام(ره) بوده است، به‌طوری که ایشان حیات یک ملت را مدیون کار و کارگر دانسته و می‌فرمایند؛ اگر ملت بخواهد از یک ماندگاری فرهنگی، اعتقادی و دینی برخوردار باشد باید به کار روی آورده و در همه عرصه‌ها حرکتی فعال و پویا داشته باشد تا این حرکت ، جامعه و بشریت را به قله کمال و انسانیت سوق دهد.

گلشن‌زاده در تشریح برنامه‌های هفته کارگر بیان کرد: برنامه‌های هفته کارگر از روز پنج اردیبهشت ماه آغاز شده و 160 نفر ازکارگران بسیجی استان به اردوهای راهیان نور و 360 نفر از کارگران به منظور دیدار با مقام معظم رهبری اعزام شدند.

وی تجلیل از نخبگان کارگری که در سطح کشور به‌ عنوان نمونه معرفی شدند، برگزاری سه نشست روشنگری ویژه جامعه‌ کارگری استان در روزهای دهم و دوازدهم اردیبهشت ماه، تجلیل از فرزندان شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ائمه‌ جمعه در شهرستان‌ها و شرکت جامعه کارگری استان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح ویژه‌برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: برنامه‌های این هفته با شعار «معلم بسیجی، حماسه ساز عرصه سیاسی و اقتصادی» از 10 تا 17 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

گلشن‌زاده گفت: در نخستین روز از هفته معلم که با عنوان معلم بسیجی، غیرت ملی و پایمردی نامگذاری شده است فرهنگیان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ائمه جمعه در شهرستان‌ها دیدار می‌کنند و در دومین روز از هفته با نام معلم بسیجی بصیرت و ولایت‌مداری مراسم سپاس معلم، صبحگاه مشترک و دیدار و سرکشی از ادارات آموزش و پرورش استان و مدارس برگزار خواهد شد.

وی معلم‌ بسیجی، جهاد علمی و شهادت ‌طلبی را عنوان سومین روز از هفته معلم و برگزاری ویژه‌برنامه غبارروبی گلزار مطهر شهدا و قرائت زیارت عاشورا را از جمله برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: چهارمین روز از این هفته با نام معلم بسیجی، وحدت، انتظار و اقتدار ملی با اجرای برنامه‌های کوهپیمایی و پیاده‌روی فرهنگیان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان پیش از خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در روز پنجم با عنوان معلم‌ بسیجی، فرهنگ ‌ساز عرصه سیاست و اقتصاد ، مراسم زنگ سپاس معلم و نشست بصیرتی ویژه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

گلشن‌زاده، دیدار با خانواده شهدا و همایش فرماندهان واحدهای مقاومت را از برنامه‌های روز ششم با عنوان معلم ‌بسیجی مروج و الگوی زندگی اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در روز هفتم با نام معلم ‌بسیجی، مبلغ علم و فناوری، دیدار با جانبازان فرهنگی و مسابقات قرآنی و فرهنگی، ورزشی و خاطره نویسی برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین با محوریت شعار سال، برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی، برگزاری تریبون آزاد دانش‌آموزی، اهدای‌خون، گردهمایی دختران دانش‌آموز و مادران فرهنگی و معرفی و تجلیل از خانواده شهدای شاخص استان را از دیگر برنامه‌های این ایام در سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول