اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 39 کیلوگرم حشیش / 2 قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 39 کیلوگرم حشیش و دستگیری دو قاچاقچی در حوزه استحفاظی استان بوشهر خبر داد.

کشف 39 کیلوگرم حشیش / 2 قاچاقچی دستگیر شدند

حیدرعباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این محموله قاچاق با تلاش ماموران انتظامی استان بوشهر کشف شده است، البته قرار بوده این محموله از مسیر استان بوشهر عبور کند اما با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی این مقدار حشیش کشف شد.

وی افزود: در همین ارتباط دو نفر که قرار بود این مواد را به استان خوزستان برسانند، دستگیر شدند و طبق بررسی‌های انجام شده محموله قاچاق از یک استان دیگر قرار بوده به خوزستان برسد که در بوشهر شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به سرعت عمل ماموران انتظامی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: با همکاری اطلاعات پلیس ماموران پلیس مواد مخدر نیز وارد عمل شده و پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن 39 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 460 میلیون ریال در دیلم خبر داد.

عباس‌زاده تصریح کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس شهرستان دیلم بیش از 467 میلیون و 150 هزار ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به چهار دستگاه مینی‌بوس مسافربری به رانندگی «م.ح»، «م.الف»، «ر. د» و « ج. ت» مشکوک و خودروها را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: ماموران مستقر در ایستگاه پس از توقیف خودروها در بازرسی دقیق از آنان انواع کالای ممنوعه از قبیل لوازم برقی خانگی، انواع لامپ خارجی، مواد غذایی و انواع ظروف آشپزخانه را کشف کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: در این راستا چهار دستگاه خودروی مینی‌بوس توقیف و شش نفر متهم به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول