اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

رونمایی از تازه‌ترین کتاب‌های تألیفی درباره امام رضا(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

تازه‌ترین کتاب‌های تالیف شده درباره امام رضا(ع) در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

رونمایی از تازه‌ترین کتاب‌های تألیفی درباره امام رضا(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)گفت: پس از اخذ مجوز انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تازه‌ترین کتاب‌های تالیف شده در زمینه فرهنگ و معارف رضوی توسط انتشارات این بنیاد چاپ شده است و این کتاب‌ها در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گفته مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) یکی از کتاب‌هایی که توسط انتشارات این بنیاد، چاپ و در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی می‌شود، جلد اول کتاب «زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا(ع)» است که دارای 850 صفحه بوده و زیر نظر مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع) تالیف شده است.

وی از رونمایی ترجمه فارسی، کتاب «عوالم العلوم و المعارف و الاحوال من الأیات و الاخبار و الاقوال الامام رضا(ع)»، تالیف «علامه شیخ عبد الله بحرانی اصفهانی» در نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: این ترجمه توسط حجت‌الاسلام محسن احمدی انجام شده و شامل بخش معجزات حضرت رضا(ع) می‌شود که از سوی انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به چاپ رسیده است.

دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ادامه داد: کتاب «سیاست و حکومت در اندیشه امام رضا(ع)» که به همت جلال درخشه و سید محمد مهدی حسینی فائق، تالیف شده و 216 صفحه دارد، کتاب دیگری است که توسط انتشارات بنیاد امام رضا(ع)، چاپ شده و در نمایشگاه بیست و ششم رونمایی خواهد شد.

جعفری در ادامه به کتاب «دو پیشوای ملل حضرت ابراهیم(ع) و حضرت امام رضا(ع)» اشاره‌ای داشت و گفت: این کتاب که نگاهی تطبیقی به سیره این دو ولی خدا دارد، با تلاش «ابوالفضل خوش منش» در 190 صفحه تالیف شده است.

وی به کتاب «جایگاه و تاثیرات عفاف در تعاملات و ارتباطات با بهره‌گیری از سیره رضوی» در زمینه حجاب و عفاف اشاره کرد که فائزه عظیم‌زاده اردبیلی آن را با همکاری پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) در دهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) به رشته تحریر در آورده است و دارای 356 صفحه است توسط انتشارات بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری  امام رضا(ع)، چاپ شده است این کتاب هم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

جعفری افزود: کتاب «مجموعه مقالات سفارشی جشنواره بین المللی امام رضا(ع)» که با ویراستاری علی شریفی و زیر نظر پژوهشگاه فرهنگ، هنر  و ارتباطات  تهیه و تدوین شده، حاوی 10 مقاله علمی و پژوهشی در موضوعات مربوط به سیره و معارف رضوی در ابعاد مختلف است نیز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت 1392 در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول