اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

نگاه اسلام به کار و کارگر فارغ از ویژگی‌های مادی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاهی که اسلام به بحث کار و کارگر دارد فارغ از تمام ویژگی‌های مادی این حوزه، نگاهی بسیار معنوی است.

نگاه اسلام به کار و کارگر فارغ از ویژگی‌های مادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی در آستانه هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بسیجی استان ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: دین اسلام، ایران اسلامی، انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند اسلامی کار و تلاش را نوعی عبادت و بندگی می‌داند و با همین نگاه است که کار را در یک جامعه اسلامی تبدیل به یک ایثار و از خودگذشتگی می‌کند.

وی افزود: فرهنگ کار جزء اعتقادات اسلامی ما است آن‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، مدیران واقعی کارگران هستند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان کارگران را عامل مهمی در چرخه تولید و سرمایه‌گذاری دانست و ابراز امیدواری کرد که با تعامل مناسب بین کارگران و کارفرمایان حقوق و منافع دو ضلع تولید حفظ و پایدار شود.

ناروئی خاطرنشان کرد: تشکل‌های کارگری مانند خانه کارگر می‌توانند در این عرصه نقش مهمی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تجلیل معنوی و اعتقادی حضرت رسول (ص) از مقام پر اهمیت کارگر یادآور شد: هنگامی که رسول اکرم (ص) در روند زندگی انسان‌ها بر دستان توانمند کارگران بوسه می‌زند با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر می‌بخشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه مدیریت استان همواره برای آرام بودن فضای استان در همه ابعاد تلاش کرده است، اذعان داشت: خوشبختانه فضای استان، فضای کسب و کار و تولید و فضایی پرشور مطابق با منویات مقام معظم رهبری است.

ناروئی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی گواه جانفشانی کارگرانی‌ است که در سنگر جهاد اقتصادی با تلاش و کوشش خود زمینه‌ساز عزت و پیشرفت ایران اسلامی شدند.

در پایان این مراسم به تعدادی از کارگران نمونه استان لوح یادبودی اهدا شد.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول