اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

برای شکست داماش به آب و آتش می‌زنیم

مربی تیم فوتبال امید صبای قم پیروزی تیمش در دیدار برگشت با داماش گیلان را ضروری دانست و گفت: برای شکست داماش در رشت به آب و آتش می‌زنیم.

برای شکست داماش به آب و آتش می‌زنیم

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همه ما متأسفیم که در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور کار ما به اما و اگر کشیده شده است اما حالا چاره‌ای نداریم جز اینکه آخرین شانس‌های خود را برای بقا در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه سه بازی دیگر برای امیدهای صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باقی مانده است و صبا در دیداری حساس باید ابتدا به مصاف تیم داماش گیلان برود، افزود: تیم داماش گیلان در این دیدار با حمایت تماشاگران خودی جو سنگینی را بر ورزشگاه شهید عضدی حاکم می‌کند و به هر ترتیب دوست دارد صبا را شکست بدهد اما تلاش و همت بازیکنان ما موجب خواهد شد تا به سه امتیاز با ارزش از این دیدار سخت و حساس خارج از خانه دست پیدا کنیم.

رنجبر ادامه داد: ما در این دیدار صددرصد به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز هستیم اما در شرایطی که تیم حریف نیز امید زیادی دارد تا با شکست ما به رده‌های بالای جدول برود، باید مراقب باشیم که بی‌احتیاطی نکنیم و با فوتبالی حساب شده به دنبال پیروزی باشیم تا از قعر جدول جدا شویم.

مربی تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم با اشاره به آمادگی روحی و جسمی بازیکنان این تیم برای دیدار مقابل داماش گیلان تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار جانانه با حریف رقابت خواهند کرد و تمام سفارش ما به آنها این است که از فرصت‌ها به خوبی بهره برده و قدر سه امتیاز این بازی را بدانند.

وی با اشاره به دیدار معوقه تیمش با نساجی مازندران که به شکست دو بر یک صبا انجامید، ادامه داد: در نیمه نخست برتری در کنترل توپ و جریان بازی و همچنین ایجاد موقعیت‌های گلزنی با تیم صبای قم بود ولی باز هم از فرصت‌ها خوب بهره نبردیم تا حریف به سادگی به ضربه بزند.

رنجبر عنوان کرد: در نیمه دوم نیز که حریف با تلاش بیشتری سعی در رسیدن به دروازه تیم ما داشت، ابتدا بازی حریف را کنترل کردیم و سپس با بازی گرفتن از مهره‌هایی کلیدی خود قصد گلزنی داشتیم که اشتباهات در خط دفاعی کار دستمان داد.

وی یادآور شد: نتایج هفته نوزدهم نیز به شکلی رقم خورد که صبای قم در جدول رده‌بندی هنوز می‌تواند جایگاه خود را با کسب پیروزی در سه دیدار آتی بهبود ببخشد، تیم ما قطعاً در دیدار با داماش گیلان، فجر سپاسی شیراز و نفت اهواز امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/78002ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول