اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ کاراته نونهالان قزوین

صدرنشینی کاراته‌کاهای اقبالیه قزوین

هفته دوم رقابت‌های کاراته لیگ نونهالان استان قزوین درحالی به پایان رسید که تیم کاراته نونهالان اقبالیه با شکست رقیبان صدرنشین شد.

صدرنشینی کاراته‌کاهای اقبالیه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوم این مسابقات که با حضور 16 تیم در خانه کاراته مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، تیم ثارالله اقبالیه با نتیجه 20 بر صفر از سد تیم کاراته وحدت پیریوسفیان گذشت و با کسب شش امتیاز و تفاضل تیمی بهتر نسبت به تیم قائم بیدستان در صدر جدول رده‌بندی ایستاد.

تیم قائم بیدستان نیز با نتیجه 20 بر سه از سد تیم المهدی اقبالیه (الف) عبور کرد و با کسب شش امتیاز و تفاضل امتیاز تیمی کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای این هفته، کاراته‌کاهای دانسفهان الف با نتیجه 15 بر سه تیم نبرد اقبالیه را از پیش رو برداشت، قائم بیدستان با همین نتیجه مقابل تیم وانکان (ب) به برتری رسید، و شیوتوریوهایاشی قزوین نیز 20 بر سه وانکان (د) را مغلوب کرد.

تیم وانکان (الف) با نتیجه 12 بر 10 تاکستان (ب) را شکست داد، وانکان (ج) با نتیجه 14 بر 9 از سد تیم المهدی اقبالیه (ب) گذشت و تاکستان (الف) با نتیجه 20 بر صفر تیم فجر اقبالیه را در هم ‌کوبید.

رقابت‌های کاراته نونهالان استان در حالی با حضور 35 تیم هر هفته در خانه کاراته مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار می‌شود که در دومین هفته این مسابقات به ترتیب سیدافشین موسوی، صادق حیدری‌نسب و عباس جنابی به عنوان برترین ورزشکار، بهترین مربی و بهترین داور این مسابقات انتخاب شدند.

لیگ کاراته استان قزوین در حالی دومین هفته خود را پشت سر می‌گذارد که این رقابت‌ها در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان این هیئت ورزشی با نظم و هماهنگی خاصی برگزار می‌شود و همواره این لیگ به همراه لیگ ‌کاراته نوجوانان استان‌ به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های منظم در رده‌های سنین پایه در کشور محسوب می‌شود‌.

بدون شک ورزش کاراته در سال‌های اخیر توانسته است روند رو به رشدی را پشت سر بگذارد و با وجود استعدادهای ناشناخته‌ای که از دل این لیگ‌ها بیرون می‌آید، می‌توان با قاطعیت گفت که در آینده‌ای نه چندان دور باید منتظر ظهور ستاره‌های از دل لیگ‌های نونهالان و نوجوانان استان باشیم.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول