اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یزد در بیانه‌ای اعلام کرد

هتک حرمت اماکن مقدس رسوایی بیشتر منادیان دروغین آزادی را رقم زد

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هتک حرمت و نبش قبر حجر بن عدی، صحابه خاص پیامبر (ص)، رسوایی بیشتر منادیان دروغین آزادی را رقم زد.

هتک حرمت اماکن مقدس رسوایی بیشتر منادیان دروغین آزادی را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مورد هتک حرمت بارگاه حجر بن عدی و سوزاندن زیارتگاه جعفر بن ابی طالب بیانیه‌ای صادر و این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست پلید و ناپاک استکبار و صهیونیزم جهانی از آستین افرادی بی‌دین و ضد بشریت بیرون آمد تا جنایاتی دیگر در تاریخ رقم خورد.

در این بیانیه همچنین آمده است: کسانی که مدعی حمایت از حقوق ملت‌ها و به دروغ در تلاش برای رهایی ملت در رنج و ستمدیده هستند، بدترین ظلم‌ها و جنایات غیرانسانی را علیه مردم مظلوم سوریه روا داشتند، مردمی که تنها گناهشان قرار گرفتن در کنار انسان‌هایی ستمدیده و بی‌دفاع در فلسطین است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حال این کوردلان پس از مدت‌ها اقدامات وحشیانه با پرچمداری دولت‌های مرتجع عرب و غیرعرب و در سکوت و رضایت دول عربی، مدعی حقوق بشر و در پی ناکامی‌های فراوان در فریب افکار عمومی جهان، دامنه جنایات خود را بر اسیران خاک نیز گسترده‌اند و از سر زبونی و استیصال در اقدامی قبیح و شنیع با نبش قبر حجر بن عدی، یکی از صحابه خاص پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و سوزاندن زیارتگاه جعفر بن ابی طالب (ع)، نیات پلید و کینه خود را نسبت به اسلام و مسلمین برملا کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدامات ضمن رسوایی هرچه بیشتر منادیان دروغین آزادی، زمینه شکست آنها را فراهم می‌کند.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یزد ضمن محکوم کردن شدید این رویه وقیحانه ضد دینی و ضدبشری، خواستار هوشیاری و شناخت دقیق ابعاد پیدا و پنهان این‌گونه جنایات و عکس‌العمل سنجیده و به موقع در برابر آن از طرف مسئولان شد.

در این بیانیه همچنین اظهار امیدواری شده است که شاهد همبستگی و انسجام ملل مسلمان در برابر این‌گونه اقدامات کور باشیم که این خود الهام بخش پیروزی واقعی وعده داده شده حق بر باطل است.

انتهای پیام/2464/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول