اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه یزد:

مهریز و ابرکوه دو قطب ورزش سه‌گانه استان هستند

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان یزد شهرستان‌های ابرکوه و مهریز را دو قطب ورزش سه‌گانه استان دانست.

مهریز و ابرکوه دو قطب ورزش سه‌گانه استان هستند

محمدرضا ذکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: یزد در سطح کشور از جایگاه خوبی در رشته ورزش‌های سه‌گانه برخوردار است و جزو چهار استان برتر در این رشته ورزشی قرار دارد.

وی با بیان اینکه چهار نفر از ورزشکاران یزدی در تیم ملی عضو هستند، ادامه داد: یزد مردمان سختکوشی دارد و با توجه به اقلیم این استان، شرایط بسیار مساعدی برای کسب مقام و ارتقای جایگاه دیده می‌شود.

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه یزد با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت برای کسب مقام قهرمانی در رقابت‌ها و ارتقای جایگاه استان یزد افزود: کار پایه و استعدادیابی از جمله برنامه‌های این هیئت در سال جاری است که با جدیدت در مدارس قهرمانی سه‌گانه پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: با همکاری آموزش و پرورش در راستای توسعه ورزش و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در مدارس قهرمانی سه‌گانه استان حضور خواهند یافت.

ذکری یادآور شد: این مدارس در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های استان برای آموزش و استعدادیابی دایر خواهد بود و فعالیت ورزشی در رشته سه‌گانه در تمامی مناطق گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در نظر داریم برای شهرستان تفت نیز مدرسه قهرمانی جداگانه‌ای داشته باشیم و با بهره‌گیری از شرایط مناسب منطقه تفت، این شهرستان را نیز به قطب ورزشی در این رشته تبدیل کنیم.

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه یزد بیان کرد: استان یزد استعدادهای خوبی در این زمینه دارد ضمن اینکه در زمینه دو و میدانی و دوچرخه سواری، ورزشکاران یزدی حرفی برای گفتن دارند.

ذکری عنوان کرد: اصرار هیئت بر این است که در رده نونهالان و نوجوانان بیشتر کار شود تا در آینده ورزشکاران مجرب و بزرگی در این عرصه داشته باشیم و تعداد بیشتری از این استان در تیم ملی باشند.

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه یزد برگزاری مسابقات به میزبانی یزد و نیز اعزام ورزشکاران این استان به رقابت‌های کشوری را در رشد و توسعه ورزش سه‌گانه موثر خواند و گفت: اعزام ورزشکاران به رقابت‌های کشوری از جدی‌ترین برنامه‌های این هیئت در راستای ارتقای سطع توان ورزشکاران است.

وی همچنین با اشاره به میزبانی این استان از تیم ملی در فروردین ماه برای انجام تمرینات و اعزام به مسابقات فیلیپین گفت: حضور تیم ملی در یزد برای ورزشکاران این استان موقعیت مناسبی بود ضمن اینکه با استفاده از توان و تجربیات مربیان تیم ملی و حضور مربیان استان در تمرینات تیم در به روزرسانی اطلاعات و ارتقای سطح آموزشی تاثیرگذار بود.

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه یزد با اظهار امیدواری از حمایت مسئولان در این زمینه گفت: برنامه ریزی و تلاش لازمه هر کاری است اما اگر حمایتی نباشد راه به جایی نخواهد برد که امید است با تحقق این مهم، تحول بزرگی در رشته ورزش‌های سه‌گانه استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/90004/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول