اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

اقتصاد کشور را به یکباره نمی‌توان سر و سامان بخشید

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد کشور را نمی‌توان به یکباره سر و سامان داد اما در قالب یک برنامه با ایجاد و جذب سرمایه می‌توان به آن قوت بخشید.

اقتصاد کشور را به یکباره نمی‌توان سر و سامان بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد سعیدی‌کیا در جلسه پرسش و پاسخی که در دانشکده نفت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عدم رعایت مقررات و با علم به دارا بودن تجربه کافی وارد عرصه انتخابات شده‌ام و درصدد ایجاد دولتی قانون‌گذار هستم.

*اقتصاد کشور را به این زودی نمی‌توان بازسازی کرد

وی پیرامون انتقاد تنی چند از دانشجویان مبنی بر ساخت دوباره اقتصاد کشور به این زودی میسر نخواهد بود گفت: به یکباره و ظرف چند ماه نمی‌توان اقتصاد را سر و سامان داد اما می‌شود در یک برنامه و زمان‌بندی قابل قبول و با ایجاد اعتماد، سرمایه‌داری، امنیت و سرمایه‌گذاری را ایجاد کرد و اقتصاد کشور را سر و سامان داد.

*همه اقشار حق اظهار نظر دارند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان خاطرنشان کرد: در هر جامعه‌ای افکار متفاوتی وجود دارد و باید فرصت بیان شدن آنها برای مردم وجود داشته باشد اما با شرایطی که قانون تعیین می‌کند و با رعایت خطوط قرمز حاکمیت و دولت هم باید آزادی بیان در چارچوب قانون را رعایت کرد.

*صدا و سیما نهاد خصوصی نیست

وی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان اضافه کرد: در هیچ کجای قانون اساسی نیامده است که صدا و سیما باید نهاد خصوصی باشد، این اطلاعات غلط را نباید در اختیار مردم قرار داد.

*تغییرات فراوان در دولت نهم و دهم اساس کار را خراب کرد

سعیدی‌کیا با توجه به تغییرات گسترده در دولت‌های نهم و دهم ابراز کرد: تغییرات فراوانی در دولت احمدی‌نژاد صورت گرفت که باعث شد کمتر برنامه‌ای به ثمر بنشیند.

وی در همین خصوص عنوان کرد: باید برای آینده افراد مدیر و مدبری تربیت کرد اما به‌ صورت تزریقی نمی‌توان چنین امری را محقق کرد، در دولت نهم و دهم آنقدر تغییرات گسترده بود که هم‌اکنون از 21 وزیر فقط یک وزیر در کابینه باقی مانده که در پست سابق خود هم ابقا نشده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در دولت‌های گذشته وزرا از اختیارات کاملی برخوردار نبودند و این موضوع زمینه‌ساز اختلافات فراوانی شد.

*پرداخت یارانه‌ها فقر را چند برابر کرد

وزیر سابق مسکن و شهرسازی بیان کرد: پرداخت یارانه‌ها فاصله‌های طبقاتی را چند برابر کرد و برای کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه باید یک اقتصاد سالم و پویا و فعال داشته باشیم.

وی بیان کرد: کشور با کار، فکر و عمل مردم توسعه پیدا می‌کند و به این طریق می‌توان فاصله طبقاتی را کم کرد.

انتهای پیام/72013/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول