اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

هزینه انشعاب و مصرف برق هیچ تغییری نکرده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: تا به این لحظه هیچ رقم و ریالی در هزینه انشعاب و مصرف برق نه افزایش و نه کاهش داشته است و تمامی هزینه‎ها همانند سال گذشته است.

هزینه انشعاب و مصرف برق هیچ تغییری نکرده است

قاسم شهابی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان  اظهار داشت: وقتی هوا گرم می‎شود در استان‎های شمالی به دلیل وجود رطوبت مصرف برق از حالت عادی خارج شده و حدود سه برابر افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: بنابراین تمامی تمهیدات لازم برای داشتن یک تابستان خوب و بهتر از سال گذشته برای داشتن برق مطمئن و مستمر اندیشیده شده است.

تعامل دو طرفه لازمه اجرای خدمات خوب برای مشترکان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: لازمه اصلی تحقق اهداف شرکت توزیع نیروی برق برای در اختیار قرار دادن خدمات مناسب به مشترکان یک همکاری و تعامل دو طرفه است.

وی افزود: لازم به ذکر است در بحث وسایل روشنایی و سردکننده‎ها بهتر است که از همین روزها مردم نسبت به سرویس وسایل و برنامه‎ریزی برای مصرف با مدیریت بهتر و دقیق‎تر اقدام کنند.

شهابی تاکید کرد: تا به این لحظه هیچ رقم و ریالی در هزینه انشعاب و مصرف برق نه افزایش و نه کاهش داشته است و تمامی هزینه‎ها همانند سال گذشته است.

بخشی از خاموشی‎ها به دلیل سرقت کابل برق است

شهابی تصریح کرد: بخشی از خاموشی‎ها و اختلال در شبکه برق در اثر سرقت کابل و وسایل خدمات‌رسان داخل شبکه است.

وی متذکر شد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده افراد مشکوک و متخلف و سارقان کابل به سرعت مورد را به تلفن 121 شرکت توزیع نیروی برق استان و یا مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اطلاع دهند تا با شناسایی و دستگیری این افراد از طریق مجاری قانونی با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول