اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی مطرح کرد

نظر آیت‌الله مصباح یزدی درباره باقری لنکرانی

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی به تشریح جزئیاتی از دیدار روز گذشته کامران باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری با رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) پرداخت.

نظر آیت‌الله مصباح یزدی درباره باقری لنکرانی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم جزئیاتی از دیدار خصوصی باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را بیان کرد.

بر اساس اعلام مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی، ایشان در دیدار باقری لنکرانی اظهار داشت: ما ایستاده‌ایم و عقب گرد هم نداریم؛ وظیفه‌ام این بود که گفته شد و نگرانی هم نداریم و تصمیم همان است که اعلام کردیم.

وی با تاکید بر اینکه به وظیفه خود عمل می‌کنیم، عنوان کرد: اگر اصلحی به غیر از شخصی که معرفی کردیم می‌یافتیم، حتما او را معرفی می‌کردیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: برخی می‌گویند کاندیدای شما رای نمی‌آورد و حیثیت و آبروی شما می‌رود، در پاسخ باید گفت اگر حیثیتی هم داریم برای این کارها می‌گذاریم.

وی با اشاره به شناخت دیرینه خود از باقری لنکرانی گفت: من از شش تا هفت سال پیش فکرش را کردم و مطمئنم همه حوادث عالم در اراده من سر سوزنی اثر نداشته است.

مصباح یزدی بیان کرد: من به وظیفه‌ام عمل می‌کنم و به اینکه آبرو برود یا نرود و چه می‌شود کاری ندارم، ما به تکلیف شرعی خود عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/78001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول