اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبویان در گرگان:

حفظ گفتمان مقاومت پیروزی می‎آفریند/ تمدن مدرن با تمام جنبه‎هایش معدوم شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ گفتمان مقاومت می‎تواند ما را به پیروزی‎های متعدد برساند.

حفظ گفتمان مقاومت پیروزی می‎آفریند/ تمدن مدرن با تمام جنبه‎هایش معدوم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحمود نبویان در مراسم گفتمان دینی که در حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه توانستیم اسلام را به دنیا صادر کنیم به خاطر 33 سال مقاومت بوده است چراکه کشور ما پنجه در پنجه شیر وحشی یعنی آمریکا انداخت و با وجود همه مشکلات و گرانی‎ها به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: ایران بعد از 33 سال مقاومت، اکنون به جایی رسیده که در زمینه نظامی، دشمن حتی جرات چپ نگاه کردن به این کشور را ندارد.

باید مشکلات را تحمل کنیم/ راه زیادی برای رسیدن به اهداف انقلاب در پیش است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی بسیار والاست، متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب سیاسی صرف نبوده است، مقام معظم رهبری پنج هدف برای ما معین کرده که باید در این راستا گام برداریم و طبیعتاً باید بسیاری از مشکلات را نیز تحمل کنیم.

نبویان؛ پیروزی انقلاب، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و جهان اسلامی را جزو پنج هدف مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هنوز راه زیادی برای رسیدن به اهداف انقلاب در پیش داریم.

مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران، تمدن‌سازی در جهان است/ باید آستین‎ها را بالا بزنیم

وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران، تمدن‌سازی در جهان است، ابراز داشت: باید آستین‎ها را بالا بزنیم به این صورت کارها امکان ندارد به هدف و مقصود خود برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تمدن اسلامی در جهان اجرایی شود باید تمدن مدرن با تمام جنبه‎هایش معدوم و نابود شود چراکه علت تمام مقابله دنیای مدرن آمریکا و اروپا نسبت به جمهوری اسلامی ایران بر همین مبناست.

هر چه تمدن مدرن در جامعه رسوخ کند ارزش‎های اسلامی کمرنگ خواهد شد

نبویان با تاکید بر اینکه باید ساختار سازمان ملل و شورای امنیت عوض شود، متذکر شد: با انجام این اقدام دیگر چیزی برای دنیای مدرن باقی نمی‎ماند لذا مجبور است که این همه تحریم، جنگ، کودتا و فتنه‎هایی را طرح‎ریزی کند که البته در انتخابات پیش‎رو نیز باید منتظر فتنه‎های دیگری باشیم.

وی با اشاره به اینکه وجود تمدن اسلامی منجر به نابودی تمدن مدرن می‎شود، اظهار داشت: هر چه تمدن مدرن در جامعه رسوخ پیدا کند ارزش‎های اسلامی کمرنگ خواهد شد لذا باید جوانان خود را آماده کنند تا زمینه‎های دولت جهانی امام زمان (عج) فراهم شود.

انتهای پیام/83001/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول