اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

پروین، رحیمی، الهام و احمدی‌مقدم سوژه‌های این هفته صرفاً جهت‌ اطلاع

کامران نجف‌زاده که مدتی در ایران نبود و برای پوشش اخبار سوریه به این کشور رفته بود شب گذشته بعد از هفته‌ها صرفاً جهت اطلاع را برای مخاطبان تهیه کرد.

پروین، رحیمی، الهام و احمدی‌مقدم سوژه‌های این هفته صرفاً جهت‌ اطلاع

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از واحد مرکزی خبر، 1 -نجف زاده ؛ میگم همین اول کاری عرض کنیم خدمتتون با توجه به اینکه 686نفر احساس تکلیف کردند کاش خب این آقا(تصویر حضور جالب وزیر کشور جلوی خبرنگارها) در محل ستاد برای همه اینها که احساس تکلیف کردند جشن تکلیف برگزار می کرد خب. (تصویر جشن تکلیف)

2 -(تصاویر آب گرفتگی های شدید و ورود مرغابی ها به خیابان ) اوضاع پس از باران توی خوزستان شبیه اروند شده بود .اینقدر شیرتو شیر که کارشناس هواشناسی شون  روی آنتن زنده  گفت  ان شا الله بارون قطع بشه .((باصدا کارشناس هواشناسی )

3 - اینارو سخنگوی دولت میگه ها . ما نمی گیم.بگو الهام جان بگو.

با صدای الهام:

( در سفرهای ریاست جمهوری بطور بی سابقه مردم از طریق راه های مختلف مانند نامه مطالبات زیادی داشتند و در هیچ دوره ای سابقه نداشته که شخص رئیس جمهور، خود این همه نامه بخواند و درباره آن ها دستور بدهد. از طرفی می توان اعتراف کرد که بسیاری از این دستورات اجرا نشده است.نباید وقت رئیس جمهور صرف کارهای خُرد و کوچک شود).

4 - داشتیم از مردم درباره آرامش و لزوم حفظ آرامش می پرسیدیم...دیدیم یک کمی اون طرف تر آرامش از نوع سوم  در جریان است!!(تصاویر مصاحبه مردمی خبرنگار که پشت سر مصاحبه شونده درگیری اتفاق می افتد) . عجب تصادفی از یک طرف توصیه به لزوم آرامش از طرف دیگه تو همون لحظه پشت دوربین ارامش نوع سومی .

5 - رحیمی با دیدن خبرنگار واحد مرکزی خبر می گه:من با این حرف نمی زنم این استاد دست انداختنه...

با صدای حسینی بای خبرنگار :من؟بابا دکتر ما که ارادت داریم  و...

خانم سلطان زاده هم که همراه رحیمی بود میگه اقای دکتر ایشون در خدمت علم وفناوری هستند . حسینی بای باز هم میگه اقای دکتر خداییش ما به شما ارادت داریم .

6 - در باب سبیل اینهایی که اومدن برای ثبت نام همشون تو ستاد می گفتند اگه هم رسما نامزد نشدیم باز هرچی قانون گفت . منتظر می مونیم و میبینیم این سبیلی که گرو گذاشتن عاقبتش چی میشه؟دعوای الکی یا..

7 - گرامیداشت حکیم فردوسی به سبک میراث فرهنگی

ب اصدای ملک زاده -اگر می خواستیم سیاهی لشکر بیاوردیم می اوردیم اینها همه هنرمندن مصاحبه با مدعوین :ما حوصلمون سر رفت اومدیم با بچه ها اینجا

بله ! از لیدر یکی از تیم های فوتبالی سرخابی تا رییس اتحادیه قهوه خانه دارها.همه دور هم بودیم خلاصه.

8- یکی از روزنامه ها مطلب جالبی زده بود درباره سفارش اینترنتی کله پاچه . جدیدا اینترنتی سفارش میدن  کله پاچه رومیارن دم خونه .این یعنی نوعی تقابل سنت و مدرنیته.البته با این اینترنت کند احتملا کله پاچه به نهار می رسه نه به صبحانه . بعدش هم نجف زاده مصاحبه با وزیر بهداشت رو پخش کرد که میگه کله پاچه با پیاز دوست داره .

9 - صد رحمت به همون فوتبال علی اصغری علی پروین:(باصدای پروین ؛ من صد در صد سیستم علی اصغری رو قبول دارم ما شش سال پشت سر هم اونجوری قهرمان شدیم )

به قول نجف زاده باور کنید  در دوره ای که تار موی سبیل و اشک هوادار و سیستم بزن زیرش  بود بهتر نتیجه می گرفتیم از الان که شنیدیم  مربی خارجی یکی از تیم های فوتبال ما به همراه رفقای ایرانی اش برای هر شکستی که بخورن رشوه می گرفتن.پای چهل و چهار نفر فوتبالی تو این پرونده در میونه که پول میگرفتن مثلا گل می خوردن.

بعد از آن حسن زاده  از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت (در این فوتبال یه فضای اختاپوسی ای وجود داره که همه دنبال منافعشونند ).

برای اینکه موضوع بهتر فهم بشه نجف زاده با صدای کلاه قرمزی رو درباره هفتاد تا گل خوردن تو یه بازی پخش کرد .

10 - آقای  احمدی مقدم کار خوبی میکنه که میره در جمع های دانشجویی : باصداش: در ماجرای سفارت انگلیس خود انگلیسی ها در را به روی دانشجویان باز کردند  ...

بعد یه دانشجو به ایشون  میگه(باصدا): تبریک میگم که خوب توجیه می کنید،کلا!+لبخند احمدی مقدم

نجف زاده هم گفت آقا ما هم تبریک عرض می کنیم ،کلا

11-نوستالژیک ترین حس این هفته تعلق میگیره به پخش دوباره سریال اوشین که خیلی چیزها  یادمون میاد با دیدنش.(چند ثانیه موسیقی اوشین) و این سوال که  چرا  اون  سالها  اینقدر این سریال را دوست داشتیم و هر طور شده خودمان را به خانه می رساندیم و بعد تازه برق می رفت(صحنه سختی هایی که اوشین می کشید)

...و بریم سراغ مدال بلورین صرفا جهت اطلاع که می رسه به دانش آموز کرمانی که کلی تراول چک  را دم در مدرسه پیدا می کنه و بعد:باصدای بچه:تحویل دادم و دعا کردم صاحبش پیدا بشه...

شب بخیر و لالالالالا به یاد تمام کودکی های گم شده در غباربزرگی ...شب بخیر...لالا.

باصدای (لالالالالایی...لالا...لالایی....(پنج ثانیه)...

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول