اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر:

8 رشته جدید به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر اضافه می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: تا مهر سال آینده هشت رشته جدید به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر اضافه می‌شود.

8 رشته جدید به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهرام قهرکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 175 نفر عضو هیئت علمی و 350 نفر حق التحریری در دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 45 رشته در این دانشگاه تدریس می‌شود، افزود: نزدیک 80 نفر دکترای تخصصی و 85 نفر نیز دانشجوی دکترا مشغول به کار هستند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر تصریح کرد: کارشناسی پیوسته کارشناسی پیوسته پاره وقت و کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه وجود دارد و برای تحصیل در 60 رشته در شورای عالی فرهنگی به تصویب رسیده است که بیشتر آنها در بخش فنی و مهندسی،علوم انسانی و مهندسی نفت است.

وی ادامه داد: حدود هشت رشته در وزارت علوم درخواست دادیم که 90 درصد آنها به مراحل تکمیلی کار رسیده‌ است و تا مهرسال آینده این هشت رشته جدید به سایر رشته‌های دانشگاه اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، افزود: 5هزار نفر در رشته فنی و مهندسی مکانیک و حدود 3 هزار نفر فنی و مهندسی در شاخه‌های دیگر ی نیز علوم انسانی هستند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر گفت: 7 هزار و 500 دانشجوی این دانشگاه پسر و نزدیک یک هزار و 500 دانشجوی آن دختران هستند.

وی اضافه کرد: یک هزار و یک نفر دانشجوی فعال در کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

قهرکی با اشاره به ارتقای کیفی آموزش و نیز توسعه کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی، اظهار کرد: رشته‌های جدید در این دانشگاه مطالعه شده که بر اساس نیاز به رشته‌های تحصیلی و تخصصی اضافه می‌شود.

وی گفت: دانش‌افزایی اساتید، نیازسنجی و کارگاه‌های آموزشی فعالیت آموزشی اعضای هیئت علمی، تدوین نظام ارزیابی هیئت علمی نیز در این بخش اندیشیده و اجرا می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر تاکید کرد: یک هزار و 500 دانشجوی با معدل بالای 17 در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی به ایجاد توسعه روش نوین آموزش مجازی در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی گروه‌های آموزشی کوتاه مدت انجام شده است.

قهرکی همچنین از دفتر مطالعات و تحقیقات فرهنگی با شعار ریاست عالی دانشگاه همگام با دفتر فرهنگ اسلامی و اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: زمینه فرهنگ اسلامی و تحقق بخشیدن به اهداف سند چشم انداز دفتر راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول