اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان در زمینه بهداشتی یک دیوار امنیتی برای کشور است

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در مباحث بهداشتی به عنوان یک دیوار امنیتی برای کشور محسوب می‌شود.

سیستان و بلوچستان در زمینه بهداشتی یک دیوار امنیتی برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به دلیل شاخص‌های امنیتی، نسبت به سال‌های گذشته ارتقای چشمگیر و روند رو به توسعه داشته و در مباحث بهداشتی استان سیستان و بلوچستان یک دیوار امنیتی برای کشور است.

وی افزود: بهداشت و درمان رابطه مستقیم بر زندگی افراد دارد و علوم پزشکی به عنوان متولی امر بهداشت و درمان از اصلی‌ترین دستگاه‌ها است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: ارائه توصیه‌های پزشکی و رژیم غذایی، چگونگی کنترل فشارخون و اطلاعات عمومی در اختیار مراجعه کنندگان کمک خوبی برای تأمین سلامت جامعه است.

شیخ‌زاده یادآور شد: طرح غربالگری فشارخون افراد 30 سال به بالا تا پایان خرداد ماه در مراکز بهداشتی و درمانی ادامه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: برای ادامه این طرح همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع‌رسانی بهتر لازم بوده و نتایج این طرح جلوگیری از فشارخون است.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان رشد قابل ملاحظه‌ای داشته به طوری که افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان‌ها بیانگر این مطلب است.

شیخ‌زاده گفت: در استان کادر پزشکی خوب و مجربی وجود دارد و باید با انگیزه‌های خوب از خروج متخصصان جلوگیری شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: باید تدابیری برای مقابله با بیماری‌ها در خارج از کشور هم صورت گرفته و در مرزهای هوایی و زمینی از ورود اتباع خارجی غیرمجاز جلوگیری شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: گستردگی استان و صعب‌العبور بودن آن، همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان و کمبود نیروی انسانی از مشکلات پیش رو در راه خدمت‌رسانی است که باید برای رفع و حل آنها توجه خاصی شود.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول