اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان مطرح کرد

انتقال غیرقانونی خودروی کتابخانه کنگان به بوشهر/ تعلیق فعالیت کتابخانه‌های کنگان

فرماندار کنگان با انتقاد از انتقال غیرقانونی خودروی کتابخانه کنگان به بوشهرگفت: تا زمان برگشت این خودرو، فعالیت کتابخانه‌های کنگان تعلیق می‌شود.

انتقال غیرقانونی خودروی کتابخانه کنگان به بوشهر/ تعلیق فعالیت کتابخانه‌های کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی در نشست انجمن کتابخانه‌های کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی افزود: خانواده‌ها باید در راستای ترغیب فرزندان خود به سمت کتاب و کتابخوانی همت کنند و باید کتاب را وارد سبد خانوار کنیم.

فرماندار کنگان در ادامه با اشاره به اقدام اخیر اداره کل کتابخانه‌های کنگان در انتقال خودروی انجمن کتابخانه‌های کنگان به بوشهر و با انتقاد شدید از رفتار غیرقانونی اداره کل کتابخانه‌های استان خاطر نشان کرد: این خودرو با درآمد انجمن کتابخانه‌های کنگان خریداری شده اما بدون هماهنگی در مرکز استان از آن استفاده می‌کنند.

تبرکی تصریح کرد: این رفتار مسئولان اداره کل کتابخانه‌های استان قانونی نیست و تا زمانی که خودرو به کنگان منتقل نشود هیچگونه همکاری با آنان نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: بدون تردید رفتار اداره کل کتابخانه‌های استان بی‌حرمتی به مسئولین شهرستان کنگان است و این مسئله از مسئولان یک اداره فرهنگی غیرمنتظره است.

فرماندار کنگان یادآور شد: این کار غیرقانونی بوده و این خودرو متعلق به انجمن است و تا زمانی که اتومبیل برگشت داده نشود فعالیت کتابخانه‌ها در شهرستان کنگان به حالت تعلیق درخواهد آمد.

تبرکی بیان کرد: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کنگان نهایت بهره را ببریم به ویژه در حوزه فرهنگی باید بیشتر تلاش کنیم.

در این نشست سایر اعضای انجمن نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم همکاری اداره کل کتابخانه‌ها با شهرستان کنگان تاکید کردند.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول