اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

اعزام 7500 نفر از کردستان به حرم مطهر امام خمینی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و فرهنگ اسلامی کردستان از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین کاروان‌های اعزامی به مرقد امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: در بین 7 هزار و 500 نفری که از استان به حرم امام اعزام می‌شوند بسته‌های فرهنگی توزیع خواهد شد.

اعزام 7500 نفر از کردستان به حرم مطهر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدقاسم سیاهپوشی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و گرامیداشت قیام 15 خرداد سال 42 که در سالن دولت استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: گرامیداشت این مناسبت‌ها به منظور تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در عرصه تحول داخلی کشور به هویت دینی و ملی فراموش شده ایران اسلامی، حیات دوباره بخشید.

وی عنوان کرد: بنیانگذار فقید نظام اسلامی در عرصه خارجی نیز قدرت‌های استکباری را به چالش کشید و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: امام راحل در طول زندگی‌ پر برکتشان برای زنده نگه‌داشتن اسلام تلاش‌های فراوانی کردند و ما نیز باید همواره ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

سیاهپوشی اعلام کرد: قرار براین است که مراسم ارتحال امام خمینی(ره) روز 13 خردادماه جاری در صحن مسجد جامع سنندج و گرامیداشت قیام 15 خرداد نیز هم‌زمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در حسینیه سنندج برگزار شود.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این جلسه بر ترویج افکار امام خمینی (ره) در کشور به ویژه در میان نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید از برگزاری مراسمی که دارای تاثیرگذاری کم و در مقابل هزینه‌بر هستند، خوداری کنند.

رمضان بهزادی ادامه داد: مسئولان باید به دنبال هدایت جوانان به سمت و سوی تفکرات بزرگانی هم چون امام راحل (ره) باشند.

وی برگزاری مراسم‌های مربوط به ارتحال امام (ره) در سال جاری را دارای ویژگی خاص و متمایز از سنوات گذشته خواند و عنوان کرد: سنوات گذشته مراسم‌های ارتحال امام (ره) فقط مختص به اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر این بزرگوار بود ولی امسال برنامه‌ای در مسجد جامع با حضور اقشار مختلف مردم علاوه بر اعزام کاروان‌ها برگزار می‌شود.

قباد میمنت‌آبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد و فرهنگ اسلامی کردستان نیز از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین کاروان‌های اعزامی به مرقد امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: در بین 7 هزار و 500 نفری که از استان به مرقد امام اعزام می‌شوند بسته‌های فرهنگی توزیع خواهد شد.

مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم در این جلسه گفت: امروز با نگاهی به کشورهای اسلامی که اقدام به انقلاب کردند، قدر و منزلت امام راحل بیشتر برایمان روشن می‌شود.

حجت‌الاسلام صفرزاده ادامه داد: نبود رهبری در عرصه انقلاب‌هایی که منجر به بیداری اسلامی شده یکی از خلاءها و مشکلات مهم و اساسی کشورهای اسلامی است.

وی عنوان کرد: یکی از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران وجود امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

مهدی حسام‌شریعتی شهردار سنندج نیز در این جلسه بر پرداختن به افکار امام خمینی(ره) تاکید کرد و بیان داشت: اندیشه‌ها و افکار امام باید به نسل جوان منتقل شود و مسئولان در این راستا رسالت خطیری برعهده دارند.

ایرج کاکی مسئول روابط عمومی حوزه هنری کردستان هم از برگزاری شب شعری به مناسبت ارتحال امام در سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری اداره‌کل ارشاد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، هشتم خرداد ماه جاری شب شعری با حضور شاعران برجسته استان در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79003/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول