اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه میلاد باسعادت امام علی(ع)

مسابقه فرهنگی نگین‌ کعبه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه فرهنگی نگین‌ کعبه به منظور بررسی ابعاد مختلف شخصیت امام علی(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

مسابقه فرهنگی نگین‌ کعبه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ علی پایاب اظهار کرد: مسابقه فرهنگی نگین کعبه در آستانه میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین و در تیراژ 35 هزار نسخه برای عموم زائران بارگاه منور رضوی در حال برگزاری است.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به موضوعات این مسابقه گفت: شجاعت امیرالمومنین(ع)، عصاره بخشندگان، بیان اعمال مخصوص شب و روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم رجب؛ چرایی توسل و زهد امام رضا(ع) را برخی از مباحث عنوان شده در مسابقه فرهنگی نگین کعبه است.

وی با بیان اینکه عموم زائران بالای 12 سال حرم مطهر رضوی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: سئوالات این مسابقه از متن‌های موجود در برگه‌های مسابقه و به صورت تستی و تشریحی طرح شده و به قید قرعه به برندگان مسابقه نگین کعبه هدایای ارزنده‌ای اهداء می‌شود.

پایاب تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی و اسامی برندگان این مسابقه می‌توانند با شماره 2002569-0511 تماس گیرند.

پایاب انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم با سیره زندگی ائمه ‌اطهار (ع) در قالب‌های جذاب و پرانگیزش مانند مسابقات را از شیوه‌های مؤثر کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: حضور پرشمار زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی در گروه‌های سنی و تحصیلی مختلف بر ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی اهل بیت(ع) و مسائل روز جامعه در اوقات فراغت از زیارت می‌افزاید.

وی تاکید کرد: مسابقات فرهنگی از فراگیرترین برنامه‌های حرم مطهر رضوی است و با رویکردهایی نظیر استفاده از منابع دست اول دینی، توجه به انگیزش شناخت دینی در کنار آموزش مواجهه با خرافات و شبهات همراه است.

انتهای پیام/70005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول