اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آراء کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

استقلال ۳۰ میلیون ریال جریمه شد/ تذکر به مدیرعامل نفت آبادان

باشگاه استقلال به دلیل تخلفات هوادارانش در دیدار با داماش ۳۰ میلیون ریال جریمه شد.

استقلال ۳۰ میلیون ریال جریمه شد/ تذکر به مدیرعامل نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این احکام به شرح زیر است:

امیرآبادی یک میلیون تومان جریمه شد

مهدی امیرآبادی، بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه با یک خبرگزاری علیه دپارتمان داوری، جریمه شد. این بازیکن در این مصاحبه اظهارات خلاف واقع بیان کرده و جملاتی توهین آمیز به کار برده بود که به همین دلیل به پرداخت یک میلیون تومان جریمه و همچنین یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم می‌شود. رای صادره قطعی و لازم الاجراست.

جریمه 30 میلیونی برای استقلال

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری، در بازی استقلال تهران و داماش گیلان که روز 20 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده بود، تماشاگران استقلال تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی و لازم الاجراست.

تذکر به مدیرعامل نفت آبادان

ناصر گودرزی، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان، در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها، اظهاراتی خلاف واقع داشته که کمیته انضباطی در تاریخ 22 اردیبهشت تشکیل جلسه داد و وی اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد توهین به کسی را نداشته است. در هر حال کمیته انضباطی ضمن تذکر به مدیرعامل نفت آبادان اعلام می‌کند که ایشان در بکارگیری الفاظ خود دقت بیشتری به خرج بدهد. در صورت تکرار تخلف، کمیته انضباطی درباره مدیرعامل نفت آبادان حکم لازم را صادر خواهد کرد.

دعوت از میثم بائو به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، میثم بائو، بازیکن تیم استقلال تهران را به خاطر مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها و توضیح پیرامون مطالبی که در این مصاحبه ذکر کرده به کمیته انضباطی دعوت کرده است. این بازیکن باید روز سه شنبه 7 خرداد 92 با در دست داشتن مدارک و مستندات در کمیته انضباطی حاضر شود. عدم حضور وی مانع رسیدگی نیست.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول