اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مسیر باید اخلاقی باشد تا منتهی به حماسه شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، گفت: مسیر باید مسیر اخلاقی باشد تا حماسه شود.

مسیر باید اخلاقی باشد تا منتهی به حماسه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، آیت‌الله شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در مسجد امام حسین (ع) و در جمع مردم این شهرستان با اشاره به آیه‌ای از قرآن به تشریح آن پرداخت و با بیان این سوال که چه کسی باید سکان هدایت انسان را به دست بگیرد، این سوال را شکل گرفته در وجود هر انسانی دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به این مطلب که باید انتخاب درست داشت و کسی را برگزید که می‌داند و می‌شناسد، اظهار کرد: آمدن شما در این مسجد انتخاب شما است، انتخابی که از میان هزاران اتفاقی که ممکن است در این لحظه اتفاق بیفتد.

وی گزینش و انتخاب را از میان انتخابات متعدد از ویژگی‌های انسان بیان کرد و با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی انتخاب برتر ملت ایران بود، نظام ولایت‌فقیه را انتخاب برتر مردم ایران در میان هزاران انتخاب‌های سیاسی دانست.

این مسئول ادامه داد: اگر سرنوشت کشور من به عنوان یک شهروند ایرانی، رشد فرهنگی من، رشد اقتصادی جامعه من ، رشد سیاسی کشور من، استقلال و عزت کشور من در پرتو حضور است و فقدان آن در پرتو عدم حضور است باید انتخاب کنم.

آیت‌الله ملک‌حسینی اضافه کرد: اگر قرار است عزت ایران در برابر دشمنان حفظ شود باید کسی را انتخاب کرد که در برابر مشکلات سرافراز باشد.

وی با طرح این سؤال که آیا کسی که شخصیت دارد با فرد بی شخصیت برابر است، سؤال را بی‌جواب خواند چراکه جواب در درون انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انتخابات پیش رو به تعبیر مقام معظم رهبری یک انتخابات بین‌المللی است، گفت: این انتخابات سرنوشت ایرانی را در ایران و سرنوشت ایران را در جهان رقم می‌زند. دشمن تلاش دارد در انتخابات ریاست جمهوری نفاق بیفتد و ایرانی نشان خواهد داد در بینش و شکوهمندی، عزت‌مندی و در شرافتمندی با حضورش توطئه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

ملک‌حسینی با تأکید بر این مطلب که اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، خواستار شد که کاندیداها نکنند آنچه را که در گذشته کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این‌که مسیر باید مسیر اخلاقی باشد تا حماسه شود، متذکر شد: حماسه یک واقعه مبتنی بر فضیلت‌های اخلاقی است که در تاریخ انسان‌ها و بشریت روا می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هیجان‌های کاذب نمی‌توانند حماسه آفرینی کنند، خواستار شد تا با بیان واقعیت‌ها و با نسل‌های جدید، با ایده‌های درست، هیجان و قدرت در جامعه ایثار کرد و درجهت آبادی حکومت حرکت کرد.

انتهای پیام/82002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول