اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

گلایه مردم از نحوه نظارت ناظران نظام مهندسی در شهرستان کنگان

فرماندار کنگان از گلایه مردم از نحوه نظارت ناظران نظام مهندسی در شهرستان کنگان خبر داد.

گلایه مردم از نحوه نظارت ناظران نظام مهندسی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی در نشست شورای تأمین مسکن کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم با احداث مسکن مهر و تحویل به جوانان در واقع گامی مهم در رضایتمندی جوانان برداشت و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به مسکن مهر و بهبود وضعیت تحویل و تکمیل این واحدها باید مورد تأکید بیشتر قرار گیرد.

فرماندار کنگان، خواستار تسریع در اتمام به موقع پروژه مسکن مهر کنگان و تحویل به مردم شد و خاطر نشان کرد: تکمیل این واحدها و تحویل به مردم موجب اعتماد مردم می‌شود و باید این مسئله با جدیت پیگیری شود.

تبرکی تصریح کرد: کار خوب دولت در مورد مسکن مهر باعث دلگرمی قشر ضعیف جامعه شده و انتظار داریم به گونه‌ای عمل شود که جوانان همواره رضایت کافی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: تسریع در صدور دفترچه اقساط برای آن دسته از متقاضیانی که واحدها به آنها تحویل شده است، امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار کنگان همچنین از رئیس اداره برق شهرستان کنگان بابت انجام پروژه برق‌رسانی برای روشنایی محوطه خانه‌های مسکن مهر تقدیر کرد.

تبرکی با اشاره به گله‌مندی مردم از نحوه نظارت ناظران نظام مهندسی در شهرستان کنگان به ویژه ناظران تأسیسات گازی، از نظام مهندسی شهرستان و استان درخواست نظارت بیشتر کرد تا رضایت بیشتر مردم جلب شود.

وی یادآور شد: انتظار داریم به زودی کمیته‌ای متشکل از رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون عمرانی فرماندار، بنیاد مسکن و تعاونی مسکن مهر برای اتمام واحدها تشکیل شود و راهکارهای مناسبی اتخاذ شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول