اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان:

700 نفر در کنگان معتکف شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: 700 نفر در کنگان معتکف شدند.

700 نفر در کنگان معتکف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان با اشاره به برنامه‌های این اداره در خردادماه امسال اظهار داشت: خرداد ماهی است که مناسبت‌های مهم اسلامی در آن منعکس شده و با توجه به اینکه دو مناسبت این ماه با نام مبارک امام خمینی (ره) گره خورده پس فرصتی است تا با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنیم.

وی افزود: تجربه نهضت حضرت امام خمینی(ره) از خرداد 1342 تا بهمن 1357 برای توده مسلمان جهان عرب، دورانی از آشنایی و انس با مفهوم حرکت دینی و قیام برای ارزش‌ها بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی ابرمرد جهان معاصر بودند که با رهنمودهای عالمانه خود انسان‌های در خواب فرو رفته را بیدار کرد و بت‌های زمان را با بهره‌گیری از نیروی مردمی شکست.

اهرمی یادآور شد: شرکت همیشگی در انتخابات از آرمان‌های بزرگ امام راحل بود که همگی در 24 خرداد سال جاری که از سوی خلف صالح ایشان به سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامبرده شده شرکت کرده و لبیک‌گوی آرمان‌های امام خمینی (ره) خواهیم بود.

این مسئول به برگزاری مطلوب اعتکاف در کنگان اشاره کرد و ابراز داشت: مراسم اعتکاف در کنگان با کیفیت مطلوبی برگزار شد و مردم استقبال خوبی داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از حضور 700 معتکف در مراسم اعتکاف این شهرستان خبر داد.

وی اضافه کرد: این اداره در راستای رسالت سازمانی و اجرای برنامه‌های دینی در جذب حداکثری به ‌سمت و سوی فرامین الهی به بسترسازی مراسم معنوی اعتکاف اقدام کرده که حضور 700 معتکف در این شهرستان حاکی از این مطلب است.

اهرمی عنوان کرد: اعتکاف خلوت‌گزینی انسان‌هایی است که می‌خواهند آرامش قلبی خود را در سایه امن خلوت با خدای خود به دست بیاورند.

این مسئول متذکر شد: انسان‌هایی که از فارغ از قیل و قال‌های روز مره دنیا جسم و روحشان را مقیم شبستان امن خانه خدا می‌کنند تا به کشف رمز و راز هستی نائل آیند و این اقامت سه روزه رمز بندگان خالص برای بندگی مخلصانه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان اذعان داشت: افزایش کیفیت برنامه‌های دینی و مذهبی در دستور کار این نهاد در سال جاری قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول