اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

وبلاگ‌نویسان از کاندیدای محبوب خود می‌گویند-۱۳

اگر قالیباف رئیس‌جمهور نشد به رای مردم احترام می‌گذارم

به عنوان طرفدار قالیباف، اگر وی موفق به جلب نظر ملت در ۲۴ خرداد نشد، به «انتخاب و انتخابات» با کمال میل احترام خواهم گذاشت.

اگر قالیباف رئیس‌جمهور نشد به رای مردم احترام می‌گذارم

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، وبلاگ یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: 

این روزها با وجود امتحانات پایان ترم و سنگین تر شدن جو انتخابات دیگه مجالی برای نوشتن نمی مونه، هرچند که بعضی وقت ها خبرها و  ترفندهای انتخاباتی رو می بینیم که قلم رو بدجوری قلقک میده اما خب بگذریم که این نیز هم بگذرد.

وقتی اوضاع رو کمی بالا و پایین میکنم زیاد از بابت اینکه دوباره بخواد فتنه به پا بشه احساس نگرانی ندارم یه جورایی خیالم از هر 8 کاندید جمع و جوره اما یه مسئله روشنه، هر کاندیدایی (بخصوص چندتایی که شانس بیشتری دارند) درصدی از طرفدارانشون رو افراد دو آتیشه ی متعصب تشکیل میده، به همین قسمت که می‌رسم تازه التهابم شروع میشه یعنی اینکه آیا بعد انتخابات طرفداران دو آتیشه کاندیداهای شکست خورده که از همین حالا مرزبندی های سفت و سختی با دیگران ایجاد کردند تاب و تحمل شکست رو دارند یا نه؟!

از نظر سلول های خاکستری بنده موج این جریان بین هواداران کاندیدای اصولگرا بیشتره تا اصولگرایان و اصلاح طلبان اما وقتی کار به شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه ی انتخابات ختم بشه دیگه اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و اون تعصبه باعث میشه هر کی هرچی دستشه به سمت کاندیدای پیروز پرتاپ کنه، یکی ممکنه اخلاق مداری‌شو زیر پا بذاره یکی گفتمانش رو و شایدم بعضی ها سکوتشون رو ... به هر حال وقتی این وسط یه جریان انحرافی رو هم در نظر بگیریم که می‌خواد از آب گل آلود ماهی بگیره بیشتر این التهابه که خدمتتون عرض کردم به جوش میاد ...!

به همین خاطر راه حل رو در این دیدم که بعنوان بک عهد نامه، هواداران همه ی کاندیدا منشوری رو امضا کنند(صرفا همون پذیرش قلبی هم باشه قبوله) که در هر صورتی تابع انتخاب اکثریت و ملت باشند و اخلاق مداری و فرهنگ زیبای «ظرفیت سیاسی» رو زیر پا نذارند.

برای نمونه خودم به طور رسمی اعلام میکنم که بعنوان یک هوادار آقای قالییباف و کسی که برای ایشون کار ستادی انجام میده و به دلیل فعالیت ها ی زیاد حداقل در ذهن دوستان و هم کلاسی و آشنایان بعنوان نماینده ی دکتر قالیباف شناخته می‌شه، اگر ایشون موفق به جلب نظر ملت در 24 خرداد نشد به «انتخاب و انتخابات» با کمال میل احترام خواهم گذاشت و عهد می‌بندم که با وجود اصلح تشخیص دادن آقای قالیباف با توجه به کارنامه ی موفق و پیشینه ی انقلابی و روحیه ی جهادی این مرد، اصلح ملت را مقدم بر اصلح خودم بدونم.

به امید روزی که این پتانسیل در فرهنگ غنی همه ی ما طوری نهادینه بشه که اتفاقات سال 88 برای دشمنان ایران سربلند تبدیل به یک خاطره ی غبار گرفته بشه ...

 

* مطالب منتشر شده به معنای حمایت خبرگزاری فارس از کاندیدایی خاص نبوده و صرفا تریبونی است برای انعکاس تمام دیدگاه‌های فکری و سیاسی به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری.

 

شما هم از کاندیدای خود حمایت کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول