اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

پارس جنوبی به تنهایی می‌تواند کشور را از نظر ساختاری متحول کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پارس جنوبی به تنهایی می‌تواند تمامی کشور را از نظر ساختاری بیمه و متحول کند اما متاسفانه در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی وجود ندارد.

پارس جنوبی به تنهایی می‌تواند کشور را از نظر ساختاری متحول کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محسن رضایی ظهر امروز به شهرستان عسلویه مسافرت کرد و پس از بازدید از اسکله نخل تقی در جمع مردم عسلویه در مسجد شهر نخل تقی بیان کرد: هرکس در این کشور می‌خواهد فقر و ثروت را مشاهده کند باید به شهرستان عسلویه سفر کند تا از نزدیک فقر و ثروت را به نظاره بنشیند و شاهد بی‌عدالتی در حق این مردم زجر کشیده باشند.

وی افزود: آنهایی که درآمد دارند  اما نمی توانند مخارج زندگی خود را به درستی تامین کنند در فقر بسر می برند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هیچ شکی در آن نیست که لنج‌داری با سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومانی با وجود محدود کردن سفرهای بین‌المللی معیشت خود و خانواده‌های خود را در خطر ببینند و هیچ نفعی از سرمایه‌های خود را نبرند.

رضایی به مسئله بیکاری اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود تبعیض‌ها و موازی‌کاری‌ها که در جامعه شکل گرفته است افراد تحصیل کرده ما باید از بیکارترین افراد جامعه باشند و هیچ کس به فکر راه چاره نیست که امیدواریم این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود.

وی به اقتصاد کشور اشاره کرد و بیان کرد: در کشور اسلامی ایران سفره‌ای گسترده شده است که دارای دو بخش دولتی و مردمی است و این سفره‌ها با نگاه تبعیض‌آمیز مسئولان به وجود نیامده بلکه باید به یک سفره تبدیل شود و رضایتمندی آحاد ملت در آن دیده شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رضائی ادامه داد: سفره‌ای به نام گاز داریم که به دلار تبدیل و وارد ایران می‌شود و سپس تبدیل به اتوبان و سدسازی و... می‌شود و این کار 100 سال است که تکرار می‌شود ولی مردم باز هم در معیشت خود مشکل دارند.

وی اضافه کرد: ابتدا باید تبعیض و پارتی‌بازی را حل کنیم و سپس وضعیت اقتصاد را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول