اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

گشایش 11 نمایندگی توریسم سلامت گیلان در کشورهای منطقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از گشایش نمایندگی توریسم سلامت استان در 11 کشور حاشیه خزر و خاورمیانه خبر داد.

گشایش 11 نمایندگی توریسم سلامت گیلان در کشورهای منطقه

حسن بهبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به راه‌اندازی سایت توریسم سلامت گیلان اظهار کرد: سایت مذکور در بیمارستان ولایت رشت راه‌اندازی شده است.

وی ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی مراکز دولتی و خصوصی را از ویژگی‌های سایت توریسم سلامت گیلان عنوان کرد و افزود: بیماران می‌توانند به منظور اطلاع از ارائه خدمات تخصص‌های پزشکی و رشته‌های فوق تخصصی استان به سایت مذکور مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

بهبودی تعرفه خدمات پزشکی توریسم سلامت را طبق مصوبه وزارت بهداشت اعلام کرد و گفت: تعرفه توریسم سلامت با تعرفه‌های بیماران داخلی متفاوت است.

به گفته این مسئول، مراکز پزشکی گیلان امکانات خوبی برای بیماران حوزه آسیای میانه و کشورهای خاورمیانه فراهم کرده‌اند.

*عمل جراحی 50 بیمار خارجی در گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عمل جراحی بیش از 50 بیمار خارجی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون در بیمارستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: بیماران سرپایی خارجی نیز در مدت مذکور به مراکز پزشکی گیلان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در 11 کشور نمایندگی توریسم سلامت گیلان گشایش یافته است، بیان کرد: نمایندگی توریسم سلامت استان در کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان، لبنان، عراق، مصر و امارات متحد عربی و همچنین آستاراخان، داغستان و مسکو در روسیه دایر شده و مشغول فعالیت هستند.

بهبودی به دایر شدن نمایندگی توریسم سلامت گیلان در ترکیه اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری گیلان توریسم سلامت را در استان تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان توریسم سلامت را در ارتقای توانمندی‌ها و استعدادهای بهداشتی و درمانی استان موثر خواند و یادآور شد: توریسم سلامت در شرایط کنونی می‌تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

انتهای پیام/84001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول