اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

وبلاگ‌نویسان از کاندیدای محبوب خود می‌گویند-20

اصلاحات زنده است، عارف آمد...

طبق معمول مترو شلوغ بود و پر از همهمه...اما چیزی عجیب، این اولین روز بهاری بود که به مردم می‌خندید؛ نظرم به تیتر روزنامه‌ای جلب شد؛ «اصلاحات زنده است! عارف آمد...».

اصلاحات زنده است، عارف آمد...

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ پویش مردمی نوشت:

همیشه خواب می‌بینم یک عروسک هستم؛ یک عروسک خیمه شب بازی، که تنها به یک ریسمان وصل است و از پنجره‌ای، در طبقه هشتم یک آپارتمان آویزان؛ بادی می‌وزد، ریسمان پاره می‌شود و من 8 طبقه سقوط  می‌کنم؛ سقوط...هر بار نزدیکی‌های زمین ناگهان از خواب می‌پرم و این، قصه اکثر شب‌هاست.

اما چند شب پیش، لحظه متلاشی شدن بیدار نشدم؛ زمین خوردم و تکه  تکه شدم، بی‌دست، بی‌پا و با صورتکی چوبی که ترک خورده بود، شاید همین کافی بود تا با لگدی از مرد عابر، راهیِ جوی فاضلاب شوم.

و آنقدر در گندآب تقدیر غوطه‌ور بمانم تا به معبری که محل بازی چند کودک فقیر بود برسم؛ پسربچه‌ای مرا از جوی گرفت و به دخترکی هدیه داد؛ دختر بچه مرا در آغوش گرفته بود و صورتک زخمی‌ام را می‌بوسید؛ برایم دست و پاهایی از تکه پارچه‌ها وصله کرده بود و من که سال‌ها میان بود و نبود معلق بودم، حالا آغوشی از عشق داشتم.

صدای زنگ ساعت چون پتکی بر سرم کوبید؛ این صدای جهنمی پایانی بود بر بهترین خوابی که در این 8 سال بر انتهای کابوس سقوط 8 طبقه دیده بودم، صبحانه، لباس و باز تکرار روزهای مرده.

طبق معمول مترو شلوغ بود و پر از همهمه، اما چیزی عجیب...این اولین روز بهاری بود که به مردم می‌خندید؛ نظرم به تیتر روزنامه‌ای جلب شد، «اصلاحات زنده است! عارف آمد...»

 

* مطالب منتشر شده به معنای حمایت خبرگزاری فارس از کاندیدایی خاص نبوده و صرفا تریبونی است برای انعکاس تمام دیدگاه‌های فکری و سیاسی به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری.

 

شما هم از کاندیدای خود حمایت کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول