اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر:

برخی‌ می‌خواهند جلیلی را به جریان انحرافی مرتبط کنند

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان بوشهر گفت: برخی‌ می‌خواهند جلیلی را به جریان انحرافی مرتبط کنند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

برخی‌ می‌خواهند جلیلی را به جریان انحرافی مرتبط کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع شماری از هواداران سعید جلیلی در بوشهر اظهار داشت: به آقای جلیلی هم گفته‌ایم تا زمانی که بر محور ولایت باشی از شما حمایت می‌کنیم و هرگاه از ارزش‌ها کوتاه آمدی و خطا کردی در مقابل شما خواهیم ایستاد.

وی گفت: افرادی که در مقابل اشتباهات دولت‌های منتخب خود سکوت و اغماض کرده‌اند، باید پاسخگو باشند، ما که همیشه بر مدار ولایت و طبق اصول خود حرکت کرده‌ایم.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: مرزبندی احمدی نژادی و غیر احمدی نژادی که در برخی دور‌ه‌ها مطرح می‌شود یک مرزبندی اشتباه است، زیرا برای ما شخص محوریت نیست، بلکه راه ما ولایت است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در بوشهر بیان داشت: احمدی نژاد و جلیلی‌ها می‌توانند یک پرچمدار در جبهه انقلاب و گفتمان ولایت و امام(ره) باشند، این علمدار باید پشت سر رهبری و در کنار ولایت باشد تا ما او را حمایت کنیم و هرگاه نتوانست این کار را انجام دهد، باید کنار رفته تا علمدار دیگری بیاید.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: ما باید تکلیف‌گرایانه عمل کرده و کوشش کنیم و کاندیدای اصلح را شناسایی و فارغ از نتیجه برای دیگران تبیین کنیم.

این نماینده فعلی مجلس خاطرنشان کرد: اگر به واسطه عدم تلاش و سهل‌انگاری ما کسی انتخاب شود که اصلح نباشد، در آینده هر ذره‌ای که خطا کند ما نیز در جرم او شریک هستیم.

موسوی نژاد گفت: برخی از مخالفین هر چقدر به دنبال خطا و ایرادی از دکتر جلیلی گشتند، چیزی پیدا نکرده و به این نتیجه رسیدند تا وی را به جریان انحرافی ربط دهند و یا کاندیدای احمدی نژاد معرفی کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور افزود: جلیلی امروز پرچمدار گفتمان انقلاب و امام(ره) است، بنابراین دشمنان به قصد تخریب و کنار زدن این گفتمان از هیچ حربه‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

وی با اشاره به سوالات و شبهات مختلف درخصوص احمدی نژاد و جلیلی گفت: برخی می‌پرسند آیا شما قول می‌دهید که جلیلی در انتها مثل احمدی نژاد نشود، باید از آنها پرسید آیا شما قول می‌دهید هفت کاندیدای دیگر تا آخر بدون خطا بمانند و تغییری نکنند.

موسوی نژاد در جواب این ادعا که «عده‌ای می‌گویند آقای جلیلی امتحان پس نداده است و نمی‌شود به او اطمینان کرد»، اظهار داشت: آیا عقل حکم می‌کند شخصی که در امتحان قبلی مردود شده را بپذیریم، ولی کسی که احتمال می‌دهیم اشتباهی کند را انتخاب نکنیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول