اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته رسانه ستاد ولایتی در مازندران:

شیوه برگزاری مناظره انتخاباتی به حالت استاندارد بازگردد

رئیس کمیته تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی ولایتی در مازندران گفت: نیاز است شیوه برگزاری مناظره به حالت استاندارد و معمول برگردد.

شیوه برگزاری مناظره انتخاباتی به حالت استاندارد بازگردد

مهدی کلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مورد کیفیت برگزاری مناظره تلویزیونی روز گذشته بیان داشت: کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه دیروز فرصتی برای ارائه برنامه نداشتند.

وی بیان داشت: فرصت داده شده به کاندیدا بسیار کوتاه بود و با این فرصت داده شده هیچ یک از کاندیدا زمانی برای به چالش‌کشاندن سایر رقبا نداشتند.

کلانی ادامه داد: هر یک از کاندیدای ریاست جمهوری دارای چند برنامه برای حضور در این رقابت‌ها است.

رئیس کمیته تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی ولایتی در مازندران ادامه داد: هر بعد از برنامه برای تشریح و به چالش‌کشاندن نیاز به وقت زیادی بود که در این مناظره چیزی مشخص نشد.

وی با اعلام اینکه بعد از مناظره بلافاصله بازخورد مناظره‌ها را از مردم جویا شدیم، بیان داشت: در محیط‌های مختلف از مردم در مورد کیفیت برگزاری مناظره نظرسنجی کردیم که مردم اعلام کردند این شیوه مناظره به انتخاب مردم برای کاندیدای اصلح کمک نمی‌کند.

کلانی در ادامه با بیان اینکه نحوه برگزاری مناظره چند بار توسط مسولان درون‌سازمانی صدا و سیما تمرین شد، بیان داشت: کاش نمایندگان کاندیدا در جریان کیفیت برگزاری مناظره قرار می‌گرفتند که از برگزاری مناظره به شیوه اجرا شده جلوگیری به عمل می‌آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه نسبت به برگزاری مناظره در سال 84 انتقاداتی داریم، گفت: اما مناظره باید به گونه‌ای برگزار شود که افراد بتوانند دیدگاه‌های خودشان در حوزه‌های مختلف را مطرح کنند.

کلانی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که چرا کاندیدا قبل از برگزاری مناظره در جریان کم و کیف برگزاری مناظره قرار نگرفتند، بیان داشت: شیوه برگزاری مناظره در دنیا یک روش تعریف شده است و کاندیدا هم با پیش‌بینی برگزاری مناظره به روش مرسوم دنیا در این مناظره حضور یافتند.

رئیس کمیته تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی ولایتی در مازندران در ادامه طولانی بودن زمان مناظره را از دیگر اشکالات مطرح شده عنوان کرد.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول