اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه خبر داد

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در کرمانشاه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست، برنامه بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در محل اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در کرمانشاه

مجید ابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: محیط زیست از مجموعه‌ای عوامل فیزیکی خارجی و موجودات زنده که با هم در کنش هستند، تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه حفاظت محیط زیست در قرن بیست و یکم به‌عنوان یکی از هشت هدف توسعه هزاره و یکی از سه پایه توسعه پایدار شناخته می‌شود، افزود: کارشناسان مهم‌ترین عامل تخریب و آلودگی کره زمین را انسان می‌دانند.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، بسیاری از افراد پس از آگاهی یافتن از ارزش محیط زیست، به‌صورت شایسته‌ای از تخریب آن جلوگیری می‌کنند.

ابدی با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست، خاطر نشان کرد: انسان با کاوش و تدبر در عالم هستی و نیز با دقت در نظم و هدف‌دار بودن طبیعت، به وجود عظمت خداوند متعال پی می‌برد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست و لزوم اطلاع‌رسانی به شهروندان درباره حفاظت محیط زیست، برنامه بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در محل اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از ساعت هشت لغایت 14 هر روز برگزار می‌شود.

ابدی، محیط زیست در الگوی اسلامی ـ ایرانی، محیط زیست و حفاظت از منابع پایه، محیط زیست و تنوع زیستی، محیط زیست و فرهنگ، محیط زیست، قوانین و توسعه منابع را از مهم‌ترین عناوین نام‌گذاری هفته محیط زیست عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: اجرای تور طبیعت‌گردی ویژه خبرنگاران و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های همگانی، بهره‌گیری از تریبون نماز جمعه و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی، بازدید علمی و کارشناسی از صنایع با حضور نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و راه‌اندازی گشت هوایی و پاارپلن در مناطق تحت مدیریت؛ از برنامه‌های هفته محیط زیست در کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول